WSIiZ pierwsza w konkursie Genius Universitatis

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie zajęła I miejsce w kategorii „Najlepszy informator” oraz II miejsce w kategorii „Gadżet” w konkursie Genius Universitatis organizowanym przez magazyn „Perspektywy” na najlepsze kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych w roku akademickim 2010/2011.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas XVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2012. Konkurs zorganizowały magazyny Perspektywy i Brief.

- Genius Universitatis – duch miejsca, opiekuńcza siła wyzwalająca poczucie wspólnoty studentów i ich mistrzów, jest ideą łączącą misje wszystkich liczących się szkół wyższych – mówi Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy. – Ta idea buduje wartościowe strategie promocyjne uczelni w warunkach demograficznego niżu, kiedy profesjonalny marketing – dodany do pozycji rankingowej uczelni – rozstrzyga o rekrutacyjnym sukcesie szkół wyższych.

Magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz magazyn marketingu i sprzedaży „Brief” po raz drugi oceniły najciekawsze dokonania reklamowe uczelni w pięciu kategoriach: reklama prasowa, broszury i informatory rekrutacyjne, gadżet promocyjny, film promocyjny oraz rekrutacyjny serwis internetowy. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono blisko 150 prac z 37 szkół wyższych w kraju. Jury na czele z Grzegorzem Kiszlukiem, prezesem i redaktorem naczelnym Brief, ostatecznie oceniło 72 realizacje, spełniające regulaminowe kryteria.

Bezapelacyjnym zwycięzcą w kategorii broszura – informator okazał się informator przygotowany przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. – Myślę, że nasz informator wyróżnia przede wszystkim pomysł i jego autorstwo. To nasi studenci wykonali projekt graficzny, są też autorami tekstów i zdjęć przedstawiających studentów konkretnych kierunków, którzy potrafią je najciekawiej zaprezentować – mówi Mariola Pikor, kierownik Działu Promocji WSIiZ.

Przy tworzeniu informatora bardzo istotne było podanie czytelnych informacji, eksponujących najważniejsze konkrety, wyróżniające każdy kierunek, np. jakie kwalifikacje zawodowe i umiejętności praktyczne mogą zdobyć absolwenci danych studiów i gdzie mogą znaleźć po skończeniu pracę.

Mamy nadzieję, że lektura informatora pomoże młodym ludziom dokonywać słusznych wyborów mających pozytywny wpływ na ich zawodową przyszłość. swoją przyszłość – podkreśla Pikor.

Laureaci II edycji Konkursu Genius Universitatis 2012:

W kategorii reklama prasowa:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza

Politechnika Białostocka

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera

W kategorii film promocyjny:

Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu

Politechnika Koszalińska

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa

W kategorii broszura – informator:

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Politechnika Wrocławska

Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu

W kategorii gadżet promocyjny:

Politechnika Świętokrzyska

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Uniwersytet Medyczny w Łodzi

W kategorii serwis internetowy:

Uniwersytet Jagielloński

Politechnika Świętokrzyska

Uniwersytet Szczeciński

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"