Dotknij dźwięku „Dotknij dźwięku” to unikalny projekt, który z pomocą innowacyjnej technologii druku 3D pozwolił ludziom doświadczyć w zupełnie nowy sposób najważniejszych dźwięków XX wieku. Słów, które zmieniły historię świata i Polski a także osobiste losy każdego z nas. Integralnym elementem akcji był event Polskiego Radia na Pikniku Naukowym, w czasie którego odbywał się druk trójwymiarowych modeli fal dźwiękowych. Zgłaszający: Hypermedia Isobar Klient: Polskie Radio Produkt: PolskieRadio.pl Dyrektor kreatywny: Maciej Nowicki Art director: Krzysztof Jagieło Copywriter: Jan Cieślar Nagrody: Kategoria: Active Advertising, podkategoria: Experiental marketing Kategoria: Media Interaktywne, podkategoria: Kreatywność w technologii

Anielocannes Zakon Anielocannes Zakon Światło Złoty Lew dla Ty i Ty Young Creatives nieść na terytorium Polski. Kochajcie Anielocannes Zakon! Droga do szczęścia wiedzie przez on! Zgłaszający: tenpawlak & company Współzgłaszający: UVMW Klient: SKM SAR Produkt: Polskie eliminacje Young Creatives Cannes Lions 2013 Dyrektor kreatywny: Jacek Pawlak, Robert Mendel Art director: Robert Mendel, Jacek Walesiak Copywriter: Jacek Pawlak Ilustrator: Mateusz Kubiak Nagroda: Kategoria: Kampania
Pimp my Ride - reklama Skody Yeti Zgłaszający: Change Integrated Klient: Skoda Auto Polska Produkt: Skoda Yeti Dyrektor kreatywny: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka Art director: Tytus Klepacz, Adam Marzec Copywriter: Tytus Klepacz, Adam Marzec Producent agencyjny: Jan Strasik Dom produkcyjny: Caviar Montaż: Upp Prague Nagroda: Kategoria: Reklama Film, podkategoria: TV/Cinema / Motoryzacja

Find your way in Suedtirol Szalik - infografika. Szalik, w tradycyjnym stylu i kolorystyce regionu zawierający informacje o nie wszystkim znanych zwyczajach i atrakcjach Południowego Tyrolu. Zgłaszający: Snow & Gold Klient: Południowy Tyrol / Suedtirol Produkt: Szalik - infografika Dyrektor kreatywny: Zofia Sobolewska / Krzysztof Nienałtowski Art director: Zofia Sobolewska / Krzysztof Nienałtowski Copywriter: Zofia Sobolewska / Krzysztof Nienałtowski Ilustrator: Zofia Sobolewska Nagroda: Kategoria: Ilustracja, podkategoria: Ilustracja reklamowa
Godne Dzieciństwo Ciepły posiłek to luksus dla co czwartego dziecka w Polsce. Wspierając akcję PCK, ekskluzywne sklepy wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia nie tylko swoje ale również dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS. Akcja była wspierana działaniami PR, online i OOH. Zgłaszający: Saatchi & Saatchi Klient: Polski Czerwony Krzyż Produkt: Akcja marketingowa obejmująca działania PR, outdoor, instore, online Dyrektor kreatywny: Max Olech, Blanka Lipińska Art director: Agata Kubień Copywriter: Quentin Carenzo, Paweł Czartoryski Art buyer: Jakub Winiarski Mock-upy: Van den Blocke, Pepto Fotograf: Arek Kempka Reżyser i operator: Kuba Łubniewski Dom produkcyjny: inhouse - Saatchi & Saatchi Poland Twórca case film: Pavle Milicevic Autor zdjęć do case film: Sylwester Kaźmierczak Producent, Saatchi & Saatchi Poland: Agnieszka Fatek Account supervisor, Saatchi & Saatchi Poland: Oksana Werbowy Account manager, Saatchi & Saatchi Poland: Anna Drozda Senior account executive, Walk PR: Kamila Papis Nagroda: Kategoria: Active Advertising, podkategoria: Ambient advertising

Tablet Sony Xperia - spot Zgłaszający: Tango Production Współzgłaszający: Partizan LA Klient: Sony / Partizan LA Produkt: Sony Xperia Tablet Kreacja: McCann Worldgroup Dom produkcyjny: Tango Production dla Partizan LA Reżyseria: Augustus Punch Zdjęcia: Nicola Peccorin Scenografia: Monika Sajko Stylista: Malwina Wędzikowska Make Up FX : Paulina Celińska Nagroda: Kategoria: Warsztat Film/Radio, podkategoria: Scenografia
There is a City „There is a City” to film viralowy przedstawiający warszawiaków stojących na baczność podczas Godziny „W”. W 2 dni film zdobył 1,4 mln wyświetleń na YouTubie, z czego połowa z zagranicy. Film był szeroko komentowany i rozsyłany w Polsce i na świecie. Zgłaszający: Black Rabbit Klient: brak Produkt: film Dyrektor kreatywny: Wojtek Jeżowski Art director: Krzysiek Krzysztofiak Copywriter: Wojtek Jeżowski Reżyser/Producent: Wojtek Jeżowski Nagroda: Kategoria: Media interaktywne, podkategoria: Viral marketing

Identyfikacja wizualna Gospodarstwa Ogrodniczego Łęgajny Projekt identyfikacji wizualnej i gadżetów promocyjnych dla Gospodarstwa Ogrodniczego Łęgajny. Podstawowym elementem identyfikacji wizualnej jest logo o charakterze pieczęci, operujące ilustracyjnym symbolem pomidora i liternictwem przywodzącym na myśl pnącza krzewu. Zestaw gadżetów obejmuje torbę, bombki i filcową podkładkę na stół. Zgłaszający: SAR Współzgłaszający: Monika Ostaszewska-Olszewska Studio Klient: Gospodarstwo Ogrodnicze Łęgajny Produkt: Łęgajny ID Dyrektor kreatywny: Zofia Konarska, Katarzyna Minasowicz, Monika Ostaszewska-Olszewska Art. Director: Zofia Konarska, Katarzyna Minasowicz, Monika Ostaszewska-Olszewska Copywriter: Zofia Konarska, Katarzyna Minasowicz, Monika Ostaszewska-Olszewska Nagroda: Kategoria: Design, podkategoria: Projekty identyfikacji wizualnej

Kukbuk 2012/2013 Załączone pliki są zbiorem najlepszych, reprezentatywnych materiałów z obu numerów magazynu „Kukbuk”. Pokazują one spójność zamysłu merytorycznego, graficznego i typograficznego. Jednocześnie, dzięki naszej współpracy z wieloma artystami o silnej osobowości i niesztampowym podejściu do tematyki kulinarnej, są one niezmiernie różnorodne. Zgłaszający: Kukbuk Klient: Kukbuk Produkt: magazyn kulinarno-lajfstajlowy Dyrektor kreatywny: Oliwia Gede Art. Director: Oliwia Gede / Diana Borowska Copywriter: Agata Michalak / Daria Pawlewska / Basia Starecka Nagroda: Kategoria: Design, podkategoria: Editorial (periodyki)
Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny Rzadko kiedy reklama skutecznie udaje prawdziwe życie. Kampania "Lepiej pożyczyć z banku niż od rodziny" też go nie udaje. Ona nim po prostu jest. Zgłaszający: Brain Klient: ING Bank Śląski Produkt: Pożyczka gotówkowa Pakiet 5000 Dyrektor kreatywny: Jakub Kamiński Art director: Łukasz Ufnalewski Account manager: Barbara Szcześniak Producent agencyjny: Aleksandra Adamczewska Dyrektor kreatywny: Asiya Malinowska Copywriter: Dariusz Szablak Account Director: Anna Tyburcy Nagroda: Kategoria: Kampania

Martwa natura Rocznie w Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności. Jednocześnie 5 milionom Polaków brakuje jedzenia. Marnowanie jest proste, ale trudniej zrobić coś, żeby temu zapobiegać. Banki Żywności dostarczają potrzebującym żywność tuż przed upływem daty ważności, ratując ją przed zepsuciem. Zgłaszający: Grey Worldwide Warszawa Klient: Banki Żywności Produkt: Banki Żywności Dyrektor kreatywny: Katarzyna Sośnierz, Grzegorz Waliczek Art director: Agnieszka Stypa Copywriter: Renata Bujanowska, Magda Zalewska Producent w agencji: Filip Gładykowski Dom Produkcyjny: Photoby Fotograf: Peter Lippmann Retuszer: Patrick Toulmond Scenografia i stylizacja: Carole Gregoris Nagroda: Kategoria: Fotografia, podkategoria: Fotografia reklamowa
Toyota Land Cruiser - skały Reklama pokazująca, że dzięki innowacyjnemu napędowi na 4 koła, w którym moment obrotowy przekazywany jest do tego z kół, które traci przyczepność, Toyota Land Cruiser potrafi wyjść cało z każdej terenowej opresji. Zgłaszający: Saatchi & Saatchi Klient: Toyota Motor Poland Produkt: Toyota Land Cruiser Dyrektor kreatywny: Max Olech Art. Director: Jakub Zielecki / Martin Winther Copywriter: Jakub Zielecki / Martin Winther Art. Buyer: Jakub Winiarski Ilustrator: Andrey Gordeev Account Director: Piotr Wroński Account Manager: Piotr Smólski Account Executive: Marcin Kozłowski Print Producer: Grzegorz Keller Nagroda: Kategoria: Reklama Drukowana, podkategoria: Reklama prasowa / Motoryzacja
„Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi” to społeczna kampania, zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, by pomóc chorym przejść przez raka. Zgłaszający: Havas Worldwide Klient: Fundacja Rak’n’Roll Produkt: kampania społeczna, zbiórka 1% podatku na rzecz podopiecznych Fundacji Rak’n’Roll Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski Art. Director: Michał Warecki Copywriter: Jacek Maciejewski, Magdalena Szymczak Designer: Tomasz Kostrzewa Flash developer: Krzysztof Petyniak Programista: Krzysztof Petyniak Producent Agencyjny: Magdalena Anyszewska Group Account Director: Małgorzata Wróblewska Senior Strategic Planner: Marcin Samek Nagroda; Kategoria: Media Interaktywne, podkategoria: Reklama w mediach spolecznosciowych
Identyfikacja MiniMini+ Nowa identyfikacja graficzna kanału dla dzieci MiniMini+. Zgłaszający: Canal+ Cyfrowy Klient: Canal+ Produkt: Mini Mini+ Dyrektor kreatywny: Łukasz Słotwiński Art. director: Łukasz Słotwiński, Bartek Przepiórkiewicz, Bartek Walczuk Copywriter: Marcin Lewicki Ilustrator: Jarosław Mankiewicz Animacja: Bartek Przepiórkiewicz, Grzegorz Goldowski, Maciek Bałauszko, Miłosz Wlazło, Jarek Mankiewicz Design: Łukasz Słotwiński, Marcin Wiśniewski Typografia: Bartek Walczuk Muzyka: Szymon Wysocki. Nagroda: Kategoria: Design, podkategoria: Projekty identyfikacji wizualnej
Rak'n'Roll Records - niezależna wytwórnia muzyczna Fundacja Rak'n'Roll pomaga kobietom po terapii nowotworowej. Życie bez jednej piersi to życie w mono. Rak’n’Roll Records oferuje darmową muzykę w mono i sprzedaje ją w stereo. Dochód z działań pomaga kobietom po mastektomii wrócić do normalnego życia. W ciągu 3 pierwszych miesięcy R'n'R stał się największą niezależną wytwórnią muzyczną w Polsce. Zgłaszający: 180heartbeats + Jung v. Matt Klient: Fundacja Rak'n'Roll Produkt: Rak'n'Roll Records Dyrektor kreatywny: Mikołaj Sadowski Art director: Mikołaj Sadowski Copywriterzy: Adam Marzec, Tytus Klepacz Designer: Mariusz Czepiec, Zbigniew Flakus Concept Directorzy: Adam Marzec, Tytus Klepacz Account : Jolanta Mazurek Assistant account executive: Paulina Słota Nagroda: Kategoria: Kampania
Pixel Heritage Brak ciekawych i fajnych aplikacji to podstawowa bariera przy zakupie Nokii Lumii z Windows Phone. Pixel Heritage powstał, by przełamać ten stereotyp i by zachęcić ludzi do wyboru Nokii Lumii z oferty Virgin Mobile. Kampania miała też pokazać, że Nokia to pionier fotografii mobilnej. Zgłaszający: DDB Warszawa Klient: Virgin Mobile Produkt: Nokia Lumia Dyrektor kreatywny: Zuzanna Duchniewska-Sobczak, Maciej Waligóra Art. Director: Magdalena Drozdowska Copywriter: Mateusz Książek Designer: Magdalena Drozdowska, Krzysztof Olejniczak Programista: Piotr Bialic, Piotr Hechelski - Clever Software Senior Account Manager: Katarzyna Karaim-Baranowska Nagroda: Kategoria: Media Interaktywne, podkategoria: Reklama Mobilna / Aplikacje mobilne











