W minionym tygodniu - od 13 do 19 marca - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,41 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,21 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 19 marca na antenie stacji obejrzało 2,67 mln widzów (22,43 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,04 mln widzów (emisja 19 marca; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 1,92 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 14. był „Teleexpress” TVP1 (1,75 mln; poniedziałek).

Debiut „Polowania na ćmy” na podium hitów tygodnia
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia pierwszy odcinek nowego serialu „Polowanie na ćmy”, który w TVP1 w niedzielę oglądało 2,52 mln widzów (19,51 proc. udziału).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-lider-programy-infomacyjne-luty-piotr-krasko-teleexpress-stracil-430-tys-widzow,7169689833682561a ##
Oczko niżej uplasował się serial Dwójki „Na dobre i na złe”. Produkcję w środowy wieczór śledziło 2,18 mln osób (18,48 proc.).

TVP1 wyprzedziła TVP2
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,81 proc. Wynik stacji zmniejszył się o 0,01 pkt. proc. Stacja na pozycję drugiego awansowała z miejsca drugiego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp2-nowym-liderem-w-lutym-tvn-wyprzedzil-polsat-w-16-49,7169690315503745a ##
Na drugą lokatę spadła TVP2, która także miała 8,81 proc. udziału (spadek o 0,02 pkt. proc.). Stacja od siostrzanej Jedynki miała niższą widownię o zaledwie 12 oglądających.
Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,60 proc. (+ 0,10 pkt. proc.). Czwarty był Polsat, którego udział wyniósł 8 proc. (- 0,06 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,21 proc. do 34,22 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24. Udział stacji wyniósł 5,36 proc. (- 0,11 pkt. proc.). Szóste miejsce zajęło TVP Info (5,10 proc. udziału; - 0,21 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 13. na 12. lokatę awansował Polsat News (1,80 proc.; do góry 0,09 pkt. proc.).











