W minionym tygodniu - od 27 stycznia do 2 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,89 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 27 stycznia na antenie tej stacji obejrzało 3,47 mln widzów (23,81 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,69 mln widzów (emisja 30 stycznia; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 2,58 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,29 mln oglądających (wtorek; 15. pozycja).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,42 mln widzów, co przełożyło się na 22,73 proc. udziału.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,82 mln osób, co dało TVP2 31,95 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,24 mln widzów; 24,52 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „Na dobre i na złe” (1,01 mln; 18,98 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,85 pkt. proc. do 10,01 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,93 proc. (bez zmian).
Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,63 proc. (wzrost o 0,17 pkt. proc.).
Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,39 proc. udziału; w dół o 0,07 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,71 proc. do 34,96 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,14 pkt. proc. do 10,19 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,57 proc. (w dół o 0,07 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,01 pkt. proc. do 8,42 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,86 pkt. proc. do 6,46 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,16 pkt. proc. do 10,01 proc.).












