TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i program „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 i Polsat liderami. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami tygodnia

W minionym tygodniu - od 27 stycznia do 2 lutego - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,89 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 27 stycznia na antenie tej stacji obejrzało 3,47 mln widzów (23,81 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,69 mln widzów (emisja 30 stycznia; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 2,58 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,29 mln oglądających (wtorek; 15. pozycja).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,42 mln widzów, co przełożyło się na 22,73 proc. udziału.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,82 mln osób, co dało TVP2 31,95 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,24 mln widzów; 24,52 proc. udziału), a podium uzupełnia serial „Na dobre i na złe” (1,01 mln; 18,98 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,85 pkt. proc. do 10,01 proc.

Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,93 proc. (bez zmian).

Podium uzupełnia Polsat. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,63 proc. (wzrost o 0,17 pkt. proc.).

Czwarty był TVN (stacja ta miała 7,39 proc. udziału; w dół o 0,07 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 35,71 proc. do 34,96 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,14 pkt. proc. do 10,19 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,57 proc. (w dół o 0,07 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,01 pkt. proc. do 8,42 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,86 pkt. proc. do 6,46 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,16 pkt. proc. do 10,01 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim