W minionym tygodniu - od 15 do 21 marca - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,06 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 17 marca na antenie stacji obejrzało 3,05 mln widzów (21,71 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,58 mln widzów (emisja 17 marca; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 8 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,34 mln oglądających (środowe wydanie), a 16. miejsce zajęły „Wydarzenia” Polsatu (2,02 mln widzów, sobota).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia serial „Stulecie Winnych”, który w niedzielę w TVP1 śledziło 2,98 mln osób (18,83 proc. udziału).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,34 mln osób, co dało stacji 25,26 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,22 mln widzów w TVN; 25,51 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1,09 mln w TVN; 22,51 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+, Polsat wyprzedził TVP2

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. do 9,05 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,62 proc. (spadek o 0,08 pkt. proc.).
Na ostatnią lokatę podium spadła TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,54 proc. (w dół o 0,40 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,53 proc. (do góry o 0,17 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,12 proc. do 33,74 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział wzrósł o 0,12 pkt. proc. do 5,05 proc. Z dziewiątej na szóstą lokatę awansowało TVP Info (stacja miała 3,87 proc. udziału; + 0,34 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (2,02 proc.; do góry o 0,30 pkt. proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,55 pkt. proc. do 10,03 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,44 proc. (w dół o 0,05 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,39 pkt. proc. do 6,30 proc.). Z piątego na czwarte miejsce awansowała Jedynka (+ 0,08 pkt. proc. do 4,79 proc.), która wyprzedziła Siódemkę (- 0,91 pkt. proc. do 4,65 proc.).

Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,33 proc.; w dół o 0,04 pkt. proc.).











