W Warszawie pozycja lidera należała do Radia ZET (wzrost z 13,3 proc. do 15,1 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (z 10,7 proc. do 11,9 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadła Jedynka (z również 10,7 proc. do 9,5 proc.). Czwartą lokatę zajęło RMF FM (spadek z 9,3 proc. do 8,3 proc.).
W Aglomeracji Śląskiej pierwsza lokata należała do RMF FM (spadek z 32,3 proc. do 31,8 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło Radio Piekary (z 9,7 proc. do 9,5 proc.). Ostatnia pozycja podium przypadła Trójce (z 8,3 proc. do 7,9 proc.). Natomiast na czwartej lokacie uplasowała się Jedynka (wzrost z 6,5 proc. do 7,1 proc.).
W Trójmieście pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 16,9 proc. do 14,1 proc. udziału). Drugie miejsce przypadło Trójce (z 15,0 proc. do 13,4 proc.). Ostatnią lokatę podium zajęło Radio ZET (wzrost z 10,2 proc. do 11,4 proc.). Natomiast na czwartym miejscu ulokowały się Złote Przeboje Trefl (z 9,8 proc. do 10,0 proc.).

W Poznaniu pierwsze miejsce zajęły Złote Przeboje (spadek z 16,1 proc. do 13,9 proc. udziału). Drugie miejsce należało do Eski (z 12,8 proc. do 12,5 proc.). Na ostatniej pozycji podium ulokowało się RMF FM (z 11,9 proc. do 10,5 proc.). Natomiast na czwartej lokacie uplasowała się Trójka (wzrost z 10,2 proc. do 10,4 proc.).
W Krakowie pierwsza lokata należała do RMF FM (spadek z 26,8 proc. do 23,5 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (wzrost z 9,3 proc. do 10,5 proc.). Na ostatniej pozycji podium ulokowało się Radio ZET (spadek z 8,0 proc. do 7,3 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z miejsca piątego - awansowała Jedynka (pomimo spadku udziału z 7,5 proc. do 7,3 proc.).
W Łodzi na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało RMF FM (pomimo spadku udziału z 14,2 proc. do 13,0 proc.). Z kolei na drugą lokatę spadło Radio ZET (z 15,0 proc. do 12,2 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowała Trójka (z 8,8 proc. do 10,3 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z miejsca trzeciego - spadła Jedynka (pomimo wzrostu udziału z 9,9 proc. do 10,2 proc.).

We Wrocławiu na pierwsze miejsce - z drugiego - awansowała Trójka (z 11,6 proc. do 12,0 proc. udziału w rynku). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało RMF FM (z 10,6 proc. do 11,4 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca pierwszego - spadły Złote Przeboje Kolor (z 11,8 proc. do 10,6 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 8,5 proc. do 9,7 proc.).
W Szczecinie pozycja lidera należała do Radia ZET (spadek z 18,4 proc. do 14,5 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło RMF FM (wzrost z 12,2 proc. do 13,4 proc.). Ostatnia pozycja podium przypadła Trójce (z 10,9 proc. do 11,9 proc.). Z kolei na czwartą lokatę - z miejsca piątego - awansowały Złote Przeboje Na Fali (z 8,5 proc. do 10,4 proc.).

W Białymstoku pierwsza lokata przypadła RMF FM (wzrost z 18,0 proc. do 21,5 proc. udziału). Na drugie miejsce - z piątego - awansowało Radio Jard (z 7,4 proc. do 12,0 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca drugiego - spadła Trójka (z 13,3 proc. do 10,6 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęło Polskie Radio Białystok (spadek z 9,4 proc. do 9,2 proc.).
W Bydgoszczy pierwsze miejsce zajęło RMF FM (spadek z 25,0 proc. do 23,6 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowały Złote Przeboje Elita (z 10,3 proc. do 11,4 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowało Radio ZET (z 9,8 proc. do 10,1 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęła Trójka (taki sam udział na poziomie 10,0 proc.).

W Kielcach na pozycji lidera uplasowało się Polskie Radio Kielce (spadek z 20,0 proc. do 19,0 proc. udziału). Drugie miejsce zajęło RMF FM (z 16,7 proc. do 15,0 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Trójka (pomimo spadku udziału z 11,3 proc. do 9,8 proc.). Natomiast na czwartą lokatę spadła Jedynka (z 11,5 proc. do 9,4 proc.).
W Lublinie na pozycję lidera - z miejsca czwartego - awansowało RMF FM (z 9,9 proc. do 14,2 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Trójka (z 12,3 proc. do 13,0 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z pozycji wicelidera - spadła Jedynka (z 12,7 proc. do 12,1 proc.). Na czwarte miejsce - z pierwszego - spadło Radio ZET (z 15,5 proc. do 11,2 proc.).
W Opolu pierwsze miejsce zajęło Radio ZET (spadek z 18,1 proc. do 17,5 proc. udziału). Druga pozycja należała do Trójki (wzrost z 13,6 proc. do 13,9 proc.). Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowało RMF FM (z 9,2 proc. do 11,2 proc.). Z kolei na czwarte miejsce spadło Polskie Radio Opole (z 12,9 proc. do 10,4 proc.).

W Olsztynie pierwsza lokata przypadła RMF FM (spadek z 29,4 proc. do 18,1 proc. udziału). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało Polskie Radio Olsztyn (pomimo spadku udziału z 14,0 proc. do 12,4 proc.). Z kolei na ostatnią pozycję podium spadło Radio ZET (z 14,6 proc. do 12,3 proc.). Natomiast czwartą lokatę zajęła Trójka (wzrost z 10,3 proc. do 11,3 proc.).
W Rzeszowie pozycję lidera zajęło Radio ZET (wzrost z 13,1 proc. do 15,0 proc. udziału). Drugie miejsce należało do RMF FM (z 12,8 proc. do 13,7 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowało Polskie Radio Rzeszów (z 9,1 proc. do 9,4 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z miejsca trzeciego - spadła Trójka (z 12,3 proc. do 9,3 proc.).

W Radomiu na pierwszą lokatę - z miejsca trzeciego - awansowało Radio Rekord FM (z 14,6 proc. do 17,9 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Jedynka (wzrost z 15,9 proc. do 16,2 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca piątego - awansowało Radio ZET (wzrost z 11,8 proc. do 14,8 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z pozycji lidera - spadła Eska (z 18,2 proc. do 13,3 proc.).
W Częstochowie pozycję lidera zajęło RMF FM (wzrost z 18,7 proc. do 19,4 proc. udziału). Drugie miejsce należało do Radia ZET (z 18,6 proc. do 18,9 proc.). Na ostatniej pozycji podium ulokowała się Trójka (z 13,7 proc. do 14,2 proc.). Natomiast czwarta lokata przypadła Jedynce (z 12,7 proc. do 12,8 proc.).
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2013 roku do stycznia 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.











