PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Polityka” przed „Newsweekiem”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie (dane za trzy kwartały)
„Do Rzeczy”, „Gazeta Polska” i „Wprost” mocno tracą. „Newsweek” za „Polityką”
Najwięcej e-wydań sprzedaje „Dziennik Gazeta Prawna”. „Gazeta Wyborcza” poza podium
„Gazeta Wyborcza” sprzedaje już tylko 165 tys. egz. „Fakt” najchętniej kupowany
„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
Wszystkie magazyny people na minusie. „Party” na czele sprzedaży
„Party” nowym liderem wśród dwutygodników (top 24 tytuły)
„Tele Tydzień” i „Życie na Gorąco” to tygodniki z najwyższą sprzedażą (TOP 61)
„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych
Spada sprzedaż „Do Rzeczy”, „Gazety Polskiej” i „W Sieci”, „Polityka” przed „Newsweekiem”
Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele
„W Sieci Historii” z lepszą sprzedażą niż „Newsweek Historia”
„Twój Styl” i „Avanti” tracą czytelników, „Cosmopolitan” i „Elle” ich zyskują
Magazyny people tracą czytelników, tylko „Flesz” na plusie
Dwutygodniki poradnikowe na minusie w I półroczu. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych
„Newsweek” nowym liderem tygodników opinii. „Wprost” lepszy od „W Sieci”
„To & Owo” wyprzedziło „Twoje Imperium”, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany w I półroczu (top 63 tygodniki)
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych w I półroczu 2014. „Tele Tydzień” liderem
„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych (dane za I półrocze)
„Do Rzeczy” ostro w dół w I półroczu. Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie
„Wprost” z rekordową sprzedażą dzięki taśmom (dane numer po numerze)
„Wprost” z ogromnym wzrostem sprzedaży. Wyprzedził „W Sieci” i „Do Rzeczy”
„Tele Tydzień” i „Życie na Gorąco” na czele sprzedaży tygodników (top 61)
„Polityka” sprzedaje najwięcej e-wydań, a „Wprost” najwięcej ich rozpowszechnia
Dwutygodniki poradnikowe tracą czytelników. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 860 tys. egz., zyskał tylko „Kurier TV”
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych. „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Party” liderem sprzedaży
„Tele Tydzień” liderem tygodników, pisma plotkarskie w czołówce (top 61)