PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „To & Owo” najchętniej kupowanymi tygodnikami (top 61)
Tylko „Viva!” ze wzrostem wśród magazynów people. „Grazia” i „Gala” ze słabą sprzedażą
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku
„Rzeczpospolita” nowym liderem sprzedaży e-wydań, wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 850 tys. egz., tylko „Kurier TV” w górę
„Tygodnik Zamojski” liderem wśród tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie
„Twój Styl” na czele pism luksusowych w 2014 roku. „Uroda Życia” w grudniu na drugim miejscu
„W Sieci Historii” liderem pism historycznych. „Newsweek Historia” na trzecim miejscu
„Wprost” o aferze taśmowej hitem sprzedaży tygodników opinii w 2014 r.
„Scooby - Doo!” liderem pism dziecięcych. „Monster High” o 66 proc. w dół
Spada sprzedaż dwutygodników people, liderem „Party” (raport za 2014 rok)
„Polityka” na czele e-wydań tygodników opinii. „Wprost” ze spadkiem (dane za 2014 rok)
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2014 roku. „Tygodnik Ostrołęcki” z największym spadkiem
ZKDP zmienia zdanie. Znów więcej danych dostępnych bezpłatnie
„Polityka” wyprzedziła „Newsweek”, tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie (raport za 2014 rok)
„W Sieci” sprzedaje o 21 tys. egz. więcej niż „Do Rzeczy”
W 2014 roku rynek prasy codziennej zmalał o 8 proc. Rośnie sprzedaż e-wydań
W 2014 roku rynek prasy codziennej zmalał o 8 proc. Rośnie sprzedaż e-wydań
ZKDP ogranicza zakres i częstotliwość bezpłatnych danych
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” z największym wzrostem
„Do Rzeczy” z największym spadkiem sprzedaży. Tylko dwa tytuły na plusie
„Dziennik Gazeta Prawna” na czele sprzedaży e-wydań, ogromny wzrost „Parkietu”
Tygodniki telewizyjne i plotkarskie najchętniej kupowane w Polsce (top 59)
„Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań
„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, ale traci czytelników
„Tygodnik Ostrołęcki” stracił najwięcej wśród tygodników lokalnych. „Gwarek” najwięcej zyskał
„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami. „Wprost” sprzedaje już tylko 42 tys. egz.
„Tele Świat” liderem po trzech kwartałach. „Tele Max” i „Super TV” zyskały po zmianie na dwutygodniki
„Twój Styl” na czele pism luksusowych po trzech kwartałach 2014, traci „Harper’s Bazaar”
Dwutygodniki people coraz słabiej się sprzedają. „Przez internet i brak zmian”
„Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” wśród dwutygodników (top 25 tytułów)
„Przyjaciółka” na czele dwutygodników poradnikowych. Tylko „Pani Domu” na plusie
Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach