PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pisma dla mężczyzn tracą czytelników. „Playboy” najbardziej na minusie
Pisma telewizyjne w czołówce dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany
Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 157 tys. egz. „Joy” z największym spadkiem
„Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”
„Wprost” o 72 proc. w dół, a „Polityka” - o 32 proc. Sprzedaż tygodników opinii od 2005 roku (raport)
Wszystkie dwutygodniki TV na minusie. „Super TV” stracił najwięcej
„Tele Tydzień” na czele, pisma plotkarskie w czołówce (top tygodników)
„Cztery Kąty” wyprzedziły „Moje Mieszkanie”. „M jak Mieszkanie” o 41 proc. do góry
„Tele Tydzień” sprzedaje już tylko 780 tys. egz. (raport o tygodnikach telewizyjnych)
„Tygodnik Zamojski” na czele. „Życie Bytomskie” najbardziej w dół. Dane o sprzedaży tygodników lokalnych
Pisma telewizyjne i poradnikowe na czele dwutygodników. Raport za I kwartał
„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Women’s Health” na podium
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła o 140 tys. egz.. Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie
„Party” na czele dwutygodników people. „Grazia” wyprzedziła „Vivę!” i „Flesz”
Najpopularniejsze tygodniki w Polsce (ranking)
„Tele Świat” na czele dwutygodników telewizyjnych w I kwartale
„Wprost” z największym spadkiem sprzedaży. „Przez ciągłe zmiany linii i redakcji”
„CD-Action” liderem pism komputerowych. Tylko „Komputer Świat” ze wzrostem
„CD-Action” liderem pism komputerowych. Tylko „Komputer Świat” ze wzrostem
„Scooby - Doo!” na czele magazynów dziecięcych. „Monster High” o 62 proc. w dół
Dwutygodniki telewizyjne i poradnikowe w czołówce. „Tele Świat” wyprzedził „Przyjaciółkę”
„Viva!” w I kwartale wyprzedziła „Flesz”. Zyskała tylko „Gala”
„W Sieci Historii” liderem miesięczników historycznych, „Świat Wiedzy” popularnonaukowych
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” na czele sprzedaży
Sprzedaż „Tele Tygodnia” spadła poniżej 850 tys. egz. Tylko „Kurier TV” na plusie po I kwartale
„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych po I kwartale, „Tygodnik Ostrołęcki” najbardziej w dół
Spada sprzedaż czołowych tygodników. „Tele Tydzień” liderem (top 58)
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych. „In Style” ostro w dół
Marcin Tyszka: Polskie magazyny chcą supermodelek, które wyglądają jak kuchty domowe. Nie pracuję dla takich mediów
Spada sprzedaż dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” liderem
„W Sieci Historii” wyprzedziło „Focus Historia” - dane pism popularnonaukowych i historycznych
„Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowanym tygodnikiem lokalnym