- Mediapanel WP Kobieta przed sekcją kobiecą Gazeta.pl, Polki.pl przyciągają na ponad 50 minut
Wśród witryn o tematyce kobiecej WP Kobieta wyprzedziła pod względem zasięgu analogiczną sekcję Gazeta.pl, obie jako jedyne mają powyżej 10 mln użytkowników. Spore spadki zanotowały działy kobiece Interii i TVN.pl, natomiast na Polki.pl przeciętny czas spędzany przez odwiedzającą osobę przekracza 50 minut.
- Spotify Spotify przed YouTube Music, RMFON przyciąga na najdłużej (TOP10 platform muzycznych)
Wśród platform muzycznych zdecydowanym liderem zasięgowym jest Spotify, zdecydowanie wyprzedzające aplikację YouTube Music. Z RMFON użytkownik korzysta średnio przez trzy godziny, a spore spadki liczby odwiedzających zanotowały witryna Radia Eska i Tekstowo.pl.
- Mediapanel W informacjach i publicystyce WP.pl przyciąga najdłużej, RMF24 przed Interią
Wśród witryn informacyjno-publicystycznych WP.pl notuje najwięcej użytkowników i najdłuższy czas korzystania, w obu statystykach wyprzedzając Onet i TVN24.pl. Spore wzrosty liczby odwiedzających osiągnęły o2.pl i i.pl, a RMF24.pl zwiększył przewagę zasięgową nad Interią.
- Shopee Shopee wydało na reklamy 138 mln zł. Dwa razy mniej niż Allegro, dwa razy więcej od Amazona
Platforma zakupowa Shopee, która ogłosiła właśnie zakończenie działalności na polskim rynku wydała na reklamę przez 11 miesięcy ub.r. niecałe 138 mln zł. To połowa tego, ile w tym czasie wydał serwis Allegro, i prawie dwa razy tyle co Amazon czy OLX.
- Mediapanel Portale TVN24 i Polsat News z większą przewagą nad TVP.info, BBC ma więcej użytkowników niż TV Republika
Platforma TVN24.pl pozostaje zdecydowanym liderem wśród witryn internetowych stacji informacyjnych. W grudniu spadki zanotowały portale TVP Info i BBC, przy czym ten drugi notuje w Polsce wyższą odwiedzalność od witryny Telewizji Republika.
- show-biznes Plotek na czele serwisów o show-biznesie, Jastrzabpost i Pudelek mocno w górę
Wśród platform o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym pozostaje Plotek, natomiast najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku. Po przejęciu przez Wirtualną Polskę duży wzrost liczby użytkowników osiągnął Jastrzabpost.
- Mediapanel Twitter bez 1,2 mln polskich użytkowników, TikTok przyciąga na dłużej
W grudniu Twitter stracił 1,17 mln polskich użytkowników, spore spadki zanotowały też LinkedIn, Wykop i Siepomaga. Natomiast znaczącą wydłużył się czas korzystania z Blogspotu, Wykopu, Pinterestu i TikToka. Na tej ostatniej platformie odwiedzający spędził średnio 19 godzin.
- Mediapanel Shopee straciło 1,8 mln polskich użytkowników. Także Allegro, Aliexpress i Amazon ze spadkami
W grudniu najpopularniejsze platformy e-commerce’owe typu marketplace: Allegro, Aliexpress, Amazon i Shopee zanotowały spore spadki odwiedzalności, na tej ostatniej ubyło 1,8 mln internautów. Wzrosły natomiast wyniki platformy Empik oraz e-sklepów Media Expert i RTV Euro AGD.
- Mediapanel Strony główne: Gazeta.pl i o2.pl ze wzrostami, Onet stracił więcej niż WP
W grudniu strony główne Onetu, WP.pl i Interii zanotowały spadki liczby użytkowników, znacząco zmalała też odwiedzalność strony głównej naTemat.pl. Wzrosty osiągnęły natomiast strony główne Gazeta.pl, o2.pl i Fakt.pl.
- Netflix Polscy internauci dłużej na Netfliksie, HBO Max bez jednej trzeciej użytkowników (TOP10)
W grudniu większość czołowych platform streamingowych w Polsce zanotowała spadki liczby użytkowników, na HBO Max ubyło ich 1,6 mln, przez co platformę wyprzedził Player. Zdecydowanym liderem niezmiennie jest Netflix, na którym polscy internauci spędzili średnio ponad 7 godzin.









