- relaunch Relaunch Martini. Marka odmładza wizerunek
Marka Martini przechodzi gruntowne repozycjonowanie. Zmiany obejmują butelki w odświeżonym designie, doświadczenia konsumenckie i narrację komunikacyjną. Ich celem jest odmłodzenie wizerunku marki i uczynienie jej atrakcyjną dla nowego pokolenia klientów.
- Gang Biedroniaków Biedronka szykuje nową promocję z “Gangiem”. Jakie maskotki w tym roku?
Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka zarejestrował w Urzędzie Patentowym RP trzy nowe znaki towarowe ze słowem “Gang” w nazwie. Oznacza to, że szykuje się do kolejnej edycji swojej corocznej akcji promocyjnej.
- GPD Taniec motywem przewodnim nowej reklamy Lajkonika
Marka Lajkonik startuje z nową, radosną kampanią reklamową przygotowaną przez agencję GPD. Tym razem motywem przewodnim stał się taniec.
- Sinsay PayPo i Sinsay łączą siły w letniej kampanii marketingowej
PayPo, marka płatności odroczonych wspólnie z marką odzieżową Sinsay w ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, przygotowały działania promujące letnie kolekcje i możliwość zakupów z odroczoną płatnością.
- oprawa wizualna Becherovka z nową oprawą wizualną na polskim rynku
Marka likierów Becherovka (Maspex) stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
- Burda Media Polska Marta Kabulska na czele serwisu parentingowego Burdy. Transfer z naTemat
Z początkiem lipca na czele serwisu Mamotoja.pl (Burda Media Polska) stanie Marta Kabulska, która obejmie stanowisko redaktorki naczelnej. To jedna ze zmian w segmencie Parenting i Zdrowie, który zgodnie z zapowiedziami wydawcy serwisu, ma zostać wzmocniony w odpowiedzi na potrzeby użytkowników. Nowa naczelna przeszła do Burdy z Grupy naTemat.
- Edelman Konsumenci dokonują egoistycznego zwrotu
W dobie rosnących trudności ekonomicznych konsumenci na całym świecie coraz bardziej stawiają na zaspokajanie swoich własnych potrzeb kosztem wspólnoty – wynika ze specjalnej edycji raportu agencji Edelman „Brand Trust, From We to Me”. Badani wybierają marki lokalne, którym bardziej ufają, i oczekują od nich nie tylko jakości produktów, ale także wsparcia, odpowiedzialności społecznej oraz transparentności.
- Greenwashinng Bruksela wycofuje projekt dot. greenwashingu. KE wysłuchała obaw europosłów
W czerwcu Komisja Europejska miała finiszować prace nad przepisami wymierzonymi w tzw. greenwashing, ale ostatecznie urzędnicy z Brukseli wycofują się z prac nad projektem regulującym oświadczenia środowiskowe firm. “Potrzebujemy regulacji, które są jasne, proporcjonalne i oparte na dowodach” – skomentowała w sieci czeska europosłanka, której frakcja postulowała zarzucenie prac nad dyrektywą.
- media społecznościowe Nexen Tire Polska nowym klientem Adheads. Marka debiutuje na socialach
Marka oponiarska Nexen Tire zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
- Lech Piwo Lech sponsoruje Enklawę. W nowej odsłonie Kayah
Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska), sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, na YouTube premierę ma nagranie występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.









