Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska

Nowa kampania Carrefour Polska zachęca uczniów i rodziców do kompletowania szkolnej wyprawki. Za jej realizację odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska

Bohaterem nowego spotu sieci sklepów jest brand hero marki - Napoleon (grany przez Jacka Braciaka). Do jego gabinetu przybywają uczniowie, którym bohater zadaje pytania o elementy szkolnej wyprawki.

Kampania wspiera akcję promocyjną Carrefour Polska, w ramach której od 1 sierpnia w sklepach sieci dostępy będzie asortyment szkolny.

Za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Aktywności obejmują telewizję, radio, internet, newsletter, aplikację mobilną oraz social media marki. Dodatkowo przewidziano działania na Facebooku i POS. Za produkcję spotu odpowiada firma Dobro, postprodukcją zajęła się agencja Platige Image. Zakup mediów powierzono Arena Media.

To kolejna kampania Carrefour Polska z wykorzystaniem brand hero -  Napoleona. W lipcu marka jako sponsor główny promowała z tym bohaterem wyścig Tour de Pologne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"