W bogatej ofercie artykułów szkolnych znalazła się szeroka gama zeszytów, tornistrów oraz piórników. Różnorodne propozycje wyposażenia uczniowskich plecaków zadowolą nawet najbardziej wymagających. Całe serie - pojemniki na długopisy, zeszyty, notesy czy nożyczki dostępne są w bardzo atrakcyjnych cenach, dużo niższych niż przed rokiem.
„Nasza oferta skierowana jest do wszystkich grup wiekowych, począwszy od przedszkolaków, przez uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, skończywszy na licealistach i studentach. Dla nich wszystkich Carrefour przygotował ciekawe serie tematyczne. W ramach akcji „Moda na szkołę”, która wraz z końcem lipca wystartowała w sklepach Carrefour, koszt kompletu szkolnego obniżył się w stosunku do zeszłego roku z 77,5 zł do 61, 24 zł. Co więcej, duża część oferowanych artykułów szkolnych dostępna jest wyłącznie w sklepach Carrefour” – mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Aby ułatwić klientom zakupy oraz pomóc w dokonaniu najlepszego wyboru, wszystkie zeszyty, piórniki, bloki rysunkowe, flamastry i długopisy zostały specjalnie wyeksponowane na stoiskach, które znajdują się w głównych alejach sklepów.
W rankingach prasowych, po raz kolejny, oferta szkolna Carrefour została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny spośród konkurencyjnych wyprawek szkolnych proponowanych przez inne sieci handlowe.
Wyprawka szkolna to dla wielu osób dodatkowy wydatek, dlatego klienci którzy korzystają z karty Carrefour Visa lub zdecydują się na jej wyrobienie mogą korzystać ze specjalnych premii przy zakupie artykułów szkolnych. Każdy klient, który zrobi zakupy za minimum 100 zł w jednym z hipermarketów naszej sieci i zapłaci za nie kartą Carrefour Visa, ma możliwość rozłożenia całej kwoty na nieoprocentowane raty. Dzięki temu można płacić za swoje wydatki, nie tracąc przy tym płynności finansowej. Funkcjonalność ta jest szczególnie przydatna w sytuacji, gdy robi się większe zakupy - czyli właśnie przed rokiem szkolnym, gdy trzeba zakupić dla dzieci wyprawkę szkolną.

Dodatkowe informacje:
Maria Cieślikowska, Carrefour Polska, tel.: 22 517 23 21, e-mail: maria_cieslikowska@carrefour.com
Tomasz Pietrzyk, Ciszewski Public Relations, tel.: 22 563 32 21, e-mail: tomasz_pietrzyk@carrefour.com











