Wzrosła sprzedaż tygodnika 'Ozon'

Spółka Ozon Media poinformowała, że tygodnik "Ozon" poprawia swoje wyniki sprzedaży.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych danych wydawcy uzyskanych od kolporterów, rozpowszechnianie płatne wydania tygodnika „OZON” z 18.05.2006 (nr 20) z dodatkiem specjalnym „Da Vinci rozkodowany” oraz z filmem DVD i książką o „Kodzie da Vinci” wyniosło ponad 70 tysięcy egzemplarzy, przy nakładzie 150 tysięcy (jest to wzrost o 55% w stosunku do średniej sprzedaży w kwietniu) - informuje Tomasz Kepiński, szef PR tygodnika "Ozon".

Dla porównania, średnie rozpowszechnianie płatne tygodnika w kwietniu 2006 roku wyniosło 39 tysięcy. W maju 2006 roku wzrosło już do 56 tysięcy (dane wydawcy).

Niedawno tygodnik "Ozon" wprowadził nową strategię, która oparta jest między innymi na publikowaniu dodatków merytorycznych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"