Wzrost sprzedaży bram KRISPOL w Czechach i Słowacji

Producent podziękował czeskim i słowackim Partnerom Koniec roku to dobry moment na podsumowania i wyznaczanie nowych celów. Firma KRISPOL celebrowała sukcesy w obszarze eksportowym ze swoimi kluczowymi Partnerami Handlowymi z Europy Środkowej. W dniach 14-16 listopada, w Hotelu Diament**** w Ustroniu, odbyła się konferencja KRISPOL dla kluczowych Partnerów Handlowych działających na terenie Czech i Słowacji. Rynki te dynamicznie się rozwijają i stanowią ważny element w długookresowej strategii i planach rozwoju KRISPOL na lata 2020-2022. Przewodnim tematem konferencji były nowe ścieżki eskalacji biznesu. Producent zaproponował nowe ścieżki rozwoju współpracy w oparciu o doświadczenia z innych rynków.  Wspólnie dyskutowano o zmianach preferencji zakupowych lokalnych klientów oraz konieczności rozbudowywania oferty o komplet stolarki dla domu. Rynek Czech i Słowacji to  także duże grono Partnerów wyspecjalizowanych w bramach i kratach przemysłowych. Dla nich KRISPOL opracowuje nowe rozwiązania przemysłowe, które będą wdrożone w I kwartale 2020 roku. Spotkanie było również okazją do spisania pomysłów na usprawnienia systemu sprzedażowego Cantor oraz komunikacji marketingowej. W panelu dyskusyjnym zaproszeni goście żywo konwersowali o specyfice działań w Czechach i Słowacji. Najważniejszym punktem spotkania było wręczenie nagród i wyróżnień dla Partnerów Handlowych osiągających wysokie wyniki sprzedażowe. Na rynku czeskim wyróżniła się spółka AZET Group, na rynku słowackim liderem została firma HSG. Właściciele firm otrzymali wartościowe voucher turystyczne z rąk Grzegorza Ratajczaka - Dyrektora Wykonawczego KRISPOL.     W części networkingowej wszyscy budowali maszynę Goldberga, dając upust kreatywności i wyobraźni. Doskonałe nastroje pozwoliły zburzyć barierę językową, dzięki czemu zadanie zostało wykonane w 100%.  – Konsekwentnie realizujemy założoną strategię rozwoju w segmencie eksportowym. Naszym partnerom oferujemy przetestowany koncept na biznes, który w Polsce osiągnął sukces i dynamicznie się rozwija. Kompleksowa oferta dla domu i biznesu w jednym miejscu to dla klienta docelowego wygoda i gwarancja spokoju. Mamy nadzieję, że docenią ją również klienci za granicami Polski. Takie spotkania jak te utwierdzają nas w przekonaniu jak dużą rolę pełni wymiana doświadczeń i wspólna, biznesowa integracja – komentowała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL. KRISPOL press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?