Wzrost wydatków na reklamy w wyszukiwarce Yahoo

Yahoo nie jest w stanie zbliżyć się do Google pod względem liczbyużytkowników. Dobrze radzi sobie za to pod względem wydatkówprzeznaczanych na reklamę w jej wyszukiwarce.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis ClickZ, powołując się na dane firmSearchIgnite i RBC Capital Markets, w III kwartale bieżącego rokureklamodawcy zwiększyli swoje wydatki na reklamę w wyszukiwarceYahoo o 7,8 procenta w porównaniu z II kwartałem.

Tymczasem Google w tym samym okresie zanotowało w tej kategoriiwzrost zaledwie o 0,8 procenta, jednocześnie tracąc udziały rynkowez 20,4 do 18,5 procenta. Niespodziewanie Yahoo wyprzedziło pod tymwzględem Google, znacznie zwiększając swoje udziały - z 8,5 aż do20,4 procenta.

Z kolei w przypadku MSN reklamodawcy zmniejszyli swoje wydatki o3,4 procenta, ale Microsoft zyskał pod względem udziałów w rynku: z5,1 do 5,8 procenta.

źródło: ClickZ

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"