YouTube uruchamia kanał zakupowy

YouTube pod koniec czerwca chce wejść na rynek live commerce. Platforma po raz pierwszy w swojej historii uruchomi kanał zakupowy. Na razie w Korei Południowej.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

YouTube zapowiedział, że 30 czerwca uruchomi kanał zakupowy w Korei Południowej – podała agencja informacyjna Yonhap. Marki będą mogły prowadzić tam sprzedaż w czasie rzeczywistym.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/youtube-wyswietli-reklamy-ktorych-nie-mozna-pominac,7169651899168897a ##

„YouTube dokłada wszelkich starań, aby zakupy w YouTube były wciągające, pełne informacji i rozrywki dla wszystkich użytkowników, w tym w Korei. W tym celu możemy od czasu do czasu eksperymentować z różnymi funkcjami Zakupów YouTube, ponieważ nadal ciężko pracujemy nad optymalizacją i zapewnianiem najlepszych doświadczeń naszym użytkownikom” – powiedział agencji przedstawiciel YouTube. Nie podał jednak żadnych konkretów.

Yonhap zaznacza, że to pierwszy raz w historii, kiedy ta platforma otwiera oficjalny kanał zakupowy. Będzie on na razie działał w formie testów przez 90 dni.

Agencja dodała, że dyrektor biznesowy Alphabet (do którego należy YouTube) Philipp Schindler niedawno zaznaczył, że firma zamierza uczynić YouTube'a bardziej „kupowalnym”. Ma to oznaczać więcej możliwości dla reklamodawców.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/28-mln-polakow-korzysta-social-media-facebook-youtube-twitch-twitter,7169644541278337a ##

W maju YouTube'a w Polsce odwiedziło 19,1 mln użytkowników (64,6 proc. zasięgu), którzy spędzili tam średnio 5 godzin, 33 minuty i 52 sekundy (dane Mediapanel).

W zeszłym kwartale dynamika przychodów Alphabetu, spółki macierzystej Google’a, zmalała do 3 proc., duży wzrost osiągnął jedynie segment cloudowy, który pierwszy raz wypracował zysk operacyjny.Wpływy reklamowe zmalały z 54,66 do 54,54 mld dolarów. O ile sprzedaż reklam w wyszukiwarce zwiększyła się z 39,62 do 40,36 mld dolarów, o tyle spadki nastąpiły na YouTubie (z 6,87 do 6,69 mld dol.) i sieci reklamowej Google (z 8,17 do 7,5 mld).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą