Obecnie Dziennik nie ma kierownika biura reklamy, a za całość odpowiada dyrektor reklam pionu prasy codziennej Axel Springer Polska Karol Skorupski.
Marcin Ośmiałowski pracuje obecnie jako dyrektor biura reklamy gazety Puls Biznesu.
Dziennika, który na rynku pojawił 18 kwietnia 2006 roku, cieszy się bardzo małym zainteresowaniem reklamodawców – wynika z danych firmy Expert Monitor.
bez autopromocji Rok / MiesiącX.2006Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety227 290 779 złGAZETA WYBORCZA88 667 944 złRZECZPOSPOLITA15 617 674 złFAKT14 672 270 złDZIENNIK BAŁTYCKI7 742 456 złDZIENNIK6 854 320 zł
bez autopromocji Rok / MiesiącIX.2006Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]Razem: gazety239 788 894 złGAZETA WYBORCZA89 352 281 złFAKT16 723 771 złRZECZPOSPOLITA15 209 259 złDZIENNIK8 167 516 złDZIENNIK BAŁTYCKI7 684 526 złSUPER EXPRESS6 909 655 zł












