Od 19 listopada w sklepach sieci Żabka klienci, którzy wydadzą co najmniej 30 zł, mogą otrzymać zdrapkę dającą szansę na nagrody rzeczowe i produktowe. Pula przekracza 1,5 mln fantów, a łączna wartość nagród to ponad 8 mln zł. Akcji towarzyszy gra „Łap Foodziki” na platformie Roblox.
Sieć akcentuje, że loteria łączy zakupy z zabawą i rozwija świat postaci znanych z oferty Żabka Menu. – Klienci chętnie angażują się w programy lojalnościowe, dlatego chcieliśmy zaproponować im coś naprawdę unikalnego. Dzięki takim inicjatywom budujemy pozytywną społeczność wokół marki, Opartą na radości, zabawie i realnym zaangażowaniu – powiedział Jerzy Roguski, chief commercial officer w Żabka Polska.
Nagrody za ponad 8 mln zł
Wśród nagród są GIGA maskotki o wysokości 120 cm, breloki-niespodzianki oraz bony zakupowe o wartości 5 zł. Maskotki i breloki nawiązują do popularnych produktów: to Czaruś (kanapka trójkątna), Dożek (hot dog), Frytka, Bułas (burger) i Slajsik (pizza). Breloki można też kupić w sklepach w cenie 14,99 zł za sztukę.

Do wygrania przewidziano również produkty marek własnych i znanych producentów, m.in. przekąski Haps!, smoothie Foodini, lemoniady Wycisk, ciepłe przekąski jak hot dogi i frytki, a także rogale 7Days, serki i skyry Danio oraz napoje Tymbark. Nawet jeśli pod zdrapką nie ma nagrody, po okazaniu losu sprzedawcy klient dostaje naklejkę z Foodzikiem.
Nagrody produktowe, bony i breloki można zrealizować lub odebrać w sklepach do 23 grudnia. Wygranie GIGA maskotki wymaga rejestracji na dedykowanej stronie internetowej. Skórki do gry na Robloxie aktywuje się bezpośrednio na platformie. Według danych przekazanych przez sieć, w puli jest 200 tys. skinów w grze oraz 8 tys. Roblox Free UGC.
Loterię wspiera kampania reklamowa, m.in. spot emitowany w internecia.











