Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność czwartego sezonu"Zagubionych" wyniosła 2,54 mln widzów. Udział TVP 1 w czasieemisji serialu (pokazywany był w czwartki o 20.20 i 21.10)ukształtował się na poziomie 17,69 proc. w grupie 4+ i 19,60 proc.w grupie 16-49.
Są to gorsze wyniki niż te, które notowała emitowana rok temutrzecia seria "Zagubionych" (nadawana była w tym samym paśmie, alemiała więcej odcinków, dlaczego skończyła się miesiąc później).Oglądało ją średnio 3,37 mln osób, a udział Jedynki w rynku wynosiłodpowiednio 22,65 proc. i 26,13 proc.
W paśmie nadawania czwartej odsłony "Zagubionych" TVP 1 byławiceliderem pod względem gromadzonej widowni. Lepiej od niejradziła sobie stacja TVN, która emitując "Na Wspólnej", "W-11 -Wydział Śledczy" i filmy fabularne, miała w tym czasie 3,32 mlnwidzów. Za TVP 1 znalazły się natomiast: TVP 2 (m.in. "Barwyszczęścia", "Trzeci oficer" "Dr. House", mecze piłki nożnej; 2,39mln) i Polsat (m.in. "Tylko miłość", filmy, "Piotr Bałtroczyk nażywo"; 2,02 mln)

Czwartą serię produkcji śledziły najchętniej kobiety, widzowie wwieku do 10 do 15 lat oraz powyżej trzydziestki, mieszkańcy wsi imałych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
TVP 1 z reklam emitowanych przy zakończonym właśnie sezonie"Zagubionych" zarobiła w sumie 11,3 mln zł (dane cennikowe netto,bez rabatów).
Oglądalność czwartej serii "Zagubionych" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprodukcji
Profil widowni serialu











