– Aplikacja Yanosik to jeden z najpopularniejszych komunikatorów dla kierowców w Polsce. Średnio z naszego systemu korzysta 1,5 mln użytkowników miesięcznie. Tak duża społeczność zgromadzona za pośrednictwem m.in. aplikacji, to dobre narzędzie do publikowania różnego rodzaju treści. W przypadku współpracy z siecią Biedronka to także spore ułatwienie dla kierowców, którzy w wygodny sposób mogli sprawdzić w jakich godzinach otwarty jest sklep oraz czy jest czynny w nadchodzącą niedzielę – komentuje Jan Semmler, Yanosik.
Co należało zrobić? Wystarczyło mieć włączoną aplikację Yanosik w trybie nawigacji. Przejeżdżając obok sklepu Biedronka biorącego udział w testach wyświetlała się ikona na mapie oraz miniatura w prawym górnym rogu ekranu. Po kliknięciu w jedną z nich pokazywały się informacje o odległości do sklepu i godzinach jego otwarcia w poszczególne dni tygodnia. Dodatkowo widoczny był przycisk pozwalający na uruchomienie nawigacji. Kierowca mógł zatem nie tylko dowiedzieć się o dostępności sklepów, ale także sprawnie dotrzeć do celu.

– W związku z wprowadzeniem zakazu handlu w wybrane niedziele, panuje duże zamieszanie wśród konsumentów. Między innymi dlatego postanowiliśmy wprowadzić rozwiązanie, które usprawni informowanie klientów o zamknięciu sklepów. W badaniach brało udział około 700 sklepów Biedronka z całej Polski. Testy trwały do końca sierpnia 2018 roku, jednak nie wykluczamy kontynuacji współpracy o kolejne miesiące, a nawet lata, już z gotowym narzędziem informującym kierowców – komentuje Patrycja Pilarz, Jeronimo Martins.











