Zindywidualizowane strony czy bezpieczeństwo w sieci?

Ponad połowa z 1100 ankietowanych osób wyraziła chęć podania swoich danych osobowych, jeśli łączyłoby się to z możliwość spersonalizowania zawartości odwiedzanych witryn internetowych.

marketingvox - pat
marketingvox - pat
Udostępnij artykuł:

Wynika z badania 'the 2006 ChoiceStream Personalization Survey' - podaje ClickZ.

Od ubiegłego grupa ta powiększyła się aż o 24 % (dziś jest to 57% wszystkich ankietowanych). Wzrost ten tłumaczony jest przez fenomen web 2.0, która wraz z rosnącą popularnością serwisów opartych o sieci społeczne (np. grono.net, ogniwo.net, goldenline.pl) była głównym motorem przemian w sieci w 2006 roku (30% ankietowanych potwierdziło przynależność do co najmniej jednej takiej społeczności). Nie jest więc niczym zaskakującym kolejna statystyka, mówiąca, że zgodę na podanie danych osobowych wyraża aż 69% osób w wieku 18-24 i tylko 8%  pięćdziesięciolatków i starszych.

Konsumenci spodziewają się i oczekują rozwoju trendu personalizacji. Już dziś oczekują znacznie nie więcej niż, przykładowo, aktualnego programu telewizyjnego.Personalizacja zaczyna powoli dotyczyć także innych mediów poza internetem. Blisko połowa respondentów opisywanej ankiety myśli, że oparta na gustach personalizacja usług dedykowanych telefonom komórkowych znacznie zwiększyłaby ilość ściąganych przez nich dzwonków, piosenek i innych dostępnych treści.

marketingvox - pat
Autor artykułu:
marketingvox - pat
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące