22 maja br. rozstrzygnięty został konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Była to IV edycja plebiscytu, który jest jednym z ważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG. Redakcja zaprezentowała produkty, które w sposób szczególny wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce. Do konkursu mogły nieodpłatnie przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku. Tegoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło ponad 350 produktów w 47 kategoriach. Podczas uroczystej Gali wręczono 61 prestiżowych statuetek „Złoty Paragon 2014” i 94 Wyróżnienia.
Dodatkowo - oprócz kategorii produktowych - nagrodzono również firmy, które według Kupców posiadają najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego. W kategorii „Non-product – najlepsza hurtownia Cash & Carry” zwyciężyła już po raz czwarty firma MAKRO Cash & Carry.

Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 570 prawidłowo wypełnionych ankiet.
dostarczył:

infoWire.pl











