Zmiany personalne w TVP1

Grażyna (Anika) Strzelczak-Batkowska p.o. dyrektora TVP1 ds. marketingu programowego.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Grażyna (Anika) Strzelczak-Batkowska została powołana na stanowisko p.o. dyrektora TVP1 ds. marketingu programowego. Z Telewizją Polską związana jest od 15 lat. Ostatnio, w latach 2004-2006, pełniła funkcję kierownika Wydziału w Biurze Marketingu i Promocji, koordynując i zarządzając projektami interaktywnymi. Jest autorką projektu pierwszego międzynarodowego serwisu  „Business to Business” dla TVP.

Wcześniej uczestniczyła w pracach zespołu projektowego ds. utworzenia kanału tematycznego TVP Kultura. W latach 2001-2004 była koordynatorem działań marketingowych i rozwoju nowych technologii na rzecz programów dla dzieci i młodzieży TVP1. Odpowiadała m.in. za tworzenie stron internetowych programów dla młodych widzów, a także projektów programów i marketingowych akcji programowych. Autorka wielu programów telewizyjnych, reportaży i akcji społecznych.

Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim i Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej przy PAN (kierunki – marketing i psychologia społeczna). Mężatka (jedno dziecko – córka Barbara).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu