Firma Kingston Technology Company, Inc., niezależny światowy lider na rynku pamięci komputerowych, mianowała Pawła Śmigielskiego Dyrektorem ds. Rozwoju na kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Podlegając bezpośrednio Thomasowi Marschnerowi, Wiceprezesowi ds. Sprzedaży i Marketingu na Europę, Paweł Śmigielski odpowiedzialny będzie między innymi za wsparcie i rozwój kanałów dystrybucyjnych w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech, jak również rozbudowę sieci resellerów i dealerów oraz kreowanie wizerunku firmy Kingston na tych rynkach.
"Paweł Śmigielski związany jest z firmą Kingston Technology od 11 lat. Sprawdzone zdolności kierowania strategiami sprzedaży i marketingu oraz głębokie zrozumienie wszelkich aspektów branży pamięci komputerowych czynią z niego doskonałą osobę na tym stanowisku" - powiedział Thomas Marschner. "Paweł Śmigielski jest pracownikiem, który nieustannie poszukuje nowych możliwości rozwoju naszej firmy. Swoją wartość udowodnił już jako Dyrektor ds. Rozwoju na Polskę, Czechy i Słowacje, dlatego jesteśmy pewni jego sukcesu również na kolejnych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, które zna najlepiej."

Paweł Śmigielski jest związany z firmą Kingston Technology od 1994 roku. W okresie 1994-1999, przed objęciem w 2000 roku stanowiska Dyrektora Handlowego spółki akcyjnej TCH Components, pełnił w niej funkcję Product Managera produktów Kingston. Zajmował się między innymi wprowadzeniem marki Kingston Technology na polski rynek, stworzył obszerną sieć sprzedaży i zdobył wielu stałych klientów firmy. Od 2001 roku Paweł Śmigielski zajmuje w Kingston Technology stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju na Polskę, Czechy oraz Słowację.
"Firma Kingston Technology widzi w rynkach Europy Środkowej i Wschodniej ogromny potencjał, który chce - przy współpracy z dobrze zorganizowaną siecią dystrybutorów, resellerów oraz dealerów - jak najlepiej wykorzystać" - powiedział Paweł Śmigielski. "W ciągu ostatnich kilku lat rynek pamięci komputerowych diametralnie się zmienił, tak jak zmieniły się oczekiwania konsumentów. Rewolucja mediów cyfrowych stawia przed producentami pamięci nowe wyzwania, a Kingston chce być do tej rewolucji dobrze przygotowany, nie tylko technologicznie, ale również poprzez budowę niezawodnych i profesjonalnych kanałów dystrybucyjnych opartych w dużej mierze na relacjach międzyludzkich."

Paweł Śmigielski, urodzony w Puławach, jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku Zarządzanie i Marketing. Ma 32 lata, żonę i troje dzieci: dwóch synów (rocznego i czteroletniego) oraz sześcioletnią córkę. W czerwcu 2004 ukończył studia MBA na University of Minnesota. Wolny czas spędza aktywnie z rodziną, lubi podróże i fascynują go rajdy samochodowe.











