Zmiany w Kingston Technology

Kingston Technology powierza Pawłowi Śmigielskiemu kluczowe rynki Europy Środkowej i Wschodniej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Kingston Technology Company, Inc., niezależny światowy lider na rynku pamięci komputerowych, mianowała Pawła Śmigielskiego Dyrektorem ds. Rozwoju na kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Podlegając bezpośrednio Thomasowi Marschnerowi, Wiceprezesowi ds. Sprzedaży i Marketingu na Europę, Paweł Śmigielski odpowiedzialny będzie między innymi za wsparcie i rozwój kanałów dystrybucyjnych w Polsce, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii i na Węgrzech, jak również rozbudowę sieci resellerów i dealerów oraz kreowanie wizerunku firmy Kingston na tych rynkach.

 "Paweł Śmigielski związany jest z firmą Kingston Technology od 11 lat. Sprawdzone zdolności kierowania strategiami sprzedaży i marketingu oraz głębokie zrozumienie wszelkich aspektów branży pamięci komputerowych czynią z niego doskonałą osobę na tym stanowisku" - powiedział Thomas Marschner. "Paweł Śmigielski jest pracownikiem, który nieustannie poszukuje nowych możliwości rozwoju naszej firmy. Swoją wartość udowodnił już jako Dyrektor ds. Rozwoju na Polskę, Czechy i Słowacje, dlatego jesteśmy pewni jego sukcesu również na kolejnych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, które zna najlepiej."

Paweł Śmigielski jest związany z firmą Kingston Technology od 1994 roku. W okresie 1994-1999, przed objęciem w 2000 roku stanowiska Dyrektora Handlowego spółki akcyjnej TCH Components, pełnił w niej funkcję Product Managera produktów Kingston. Zajmował się między innymi wprowadzeniem marki Kingston Technology na polski rynek, stworzył obszerną sieć sprzedaży i zdobył wielu stałych klientów firmy. Od 2001 roku Paweł Śmigielski zajmuje w Kingston Technology stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju na Polskę, Czechy oraz Słowację.

"Firma Kingston Technology widzi w rynkach Europy Środkowej i Wschodniej ogromny potencjał, który chce - przy współpracy z dobrze zorganizowaną siecią dystrybutorów, resellerów oraz dealerów - jak najlepiej wykorzystać" - powiedział Paweł Śmigielski. "W ciągu ostatnich kilku lat rynek pamięci komputerowych diametralnie się zmienił, tak jak zmieniły się oczekiwania konsumentów. Rewolucja mediów cyfrowych stawia przed producentami pamięci nowe wyzwania, a Kingston chce być do tej rewolucji dobrze przygotowany, nie tylko technologicznie, ale również poprzez budowę niezawodnych i profesjonalnych kanałów dystrybucyjnych opartych w dużej mierze na relacjach międzyludzkich."

Paweł Śmigielski, urodzony w Puławach, jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku Zarządzanie i Marketing. Ma 32 lata, żonę i troje dzieci: dwóch synów (rocznego i czteroletniego) oraz sześcioletnią córkę. W czerwcu 2004 ukończył studia MBA na University of Minnesota. Wolny czas spędza aktywnie z rodziną, lubi podróże i fascynują go rajdy samochodowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów