Zmiany w Toshiba Tec Poland

Radosław Łanik został powołany na stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju w firmie Toshiba Tec Poland S.A.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Do nowych obowiązków Radosława Łanika należeć będzie nadzór i wdrażanie strategii rozwoju biznesu oraz marketingu.

Radosław Łanik pracuje w firmie Toshiba Tec Poland od września 2005 roku. Przed objęciem stanowiska dyrektora ds. marketingu pełnił funkcję dyrektora ds. projektów. Do jego dotychczasowych obowiązków należała koordynacja i realizacja projektów wdrożeń z zakresu systemów zarządzania obiegiem dokumentów, kontroli dostępu, kontroli kosztów oraz systemów do archiwizacji danych.

     

Radosław Łanik, urodził się w Warszawie w 1971 roku, jest absolwentem Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych na kierunku grafika i multimedia.

W branży informatycznej rozpoczął pracę w 1997 roku w firmie Visitronics Sp. z o.o., w której odpowiedzialny był za koordynację prac związanych z grafiką komputerową, szkolenia operatorskie oraz serwisowanie ploterów atramantowych. Następnie kontynuował karierę zawodową w firmie Oce Poland Sp. z o.o. początkowo na stanowisku specjalisty ds. koloru, a następnie jako konsultant systemowy odpowiedzialny za wszelkie czynności związane z urządzeniami, oprogramowaniem do druku kolorowego a także poszukiwaniem nowych rozwiązań i produktów w ramach systemów kompleksowych. Od 2000 roku był managerem produktów DDS odpowiedzialnym za cały park maszynowy urządzeń czarno-białych, kolorowych oraz oprogramowanie systemowe. Równolegle od 2002 roku pełnił funkcję kierownika samodzielnej grupy konsultantów profesjonalnych usług software’owych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii