Zmień mieszkanie na lepsze z Kredyt Bankiem

Od wczoraj Kredyt Bank ruszył z nową kampanią reklamową „Zmień mieszkanie na lepsze”. Bank promuje nową kompleksową ofertę kredytów hipotecznych, która zakłada m.in. 0% prowizji za udzielenie kredytu, 0% wkładu własnego oraz niższe marże i premię za aktywne korzystanie z innych produktów bankowych. Twarzami kampanii są ponownie Wojciech Mann i Krzysztof Materna.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania hipotek to kolejna odsłona projektu repozycjonowania Banku – promowanie nowej filozofii Kredyt Banku „Finanse z zasadami” oraz nowego podejścia do klienta, zgodnie z zasadą „szanowany i ważny”. Pierwsze spoty zostały wyemitowane w niedzielę 11 września, a od 12 września rozpoczyna się sprzedaż nowej oferty kredytów hipotecznych.

- Koncentrujemy się na potrzebach i oczekiwaniach naszych klientów, rozumiemy ich i pomagamy im w korzystny sposób zrealizować plany mieszkaniowe. Jest to możliwe, ponieważ produkt oferowany przez Kredyt Bank jest atrakcyjny cenowo i przyjazny. Naszą ofertę wyróżnia m.in. bezpłatny proces ubiegania się o kredyt, niskie raty i koszty jego obsługi, mniej formalności i wiele inny udogodnień dla klientów. Aktywnych klientów doceniamy obniżając marżę nawet o 0,5 p.p. Te wszystkie atrybuty produktu podkreślamy w dwóch spotach reklamowych. Każdy z nich został zrealizowany z myślą o nieco innej grupie docelowej - pierwsza odsłona spotu jest skierowana do osób, które mają już własne mieszkanie, ale myślą o poprawie warunków mieszkaniowych. Druga wersja filmu ma trafić przede wszystkim do osób, które są zainteresowane zakupem swojego pierwszego „M” – powiedziała Agnieszka Nachyła, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Hipotecznej Kredyt Banku.

Dwa 30"" spoty reklamowe z udziałem duetu Mann i Materna pojawią się m.in. w TVP1,TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TV4, Polsacie Sport, Polsacie Sport Extra oraz w pakietach Discovery i AtMedia, obejmujących 30 stacji tematycznych. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Wprost) oraz lokalnej (regionalne wydania dziennika „Polska” i „Echo miasta”).

Kredyt Bank będzie również widoczny w największych portalach, serwisach i wyszukiwarkach internetowych (Wp.pl., Onet.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl). Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny microsite.

Zaplanowano także działania marketingu lokalnego oraz BTL. W kampanii zostaną również wykorzystane witryny placówek oraz siatki outdoorowe widoczne w często uczęszczanych punktach miast.

Za kreacje reklamowe odpowiada agencja reklamowa JUST, zaś za obsługę w social media jest odpowiedzialna agencja Face Addicted. Zakupem mediów zajął się dom mediowy STARCOM. Reżyserem spotów jest Jan Hryniak, a wyprodukował je dom produkcyjny Opus Film. Kampania potrwa do 23 października 2011 r.

Pierwszy spot jest dostępny na facebooku oraz kanale youtube, a już niedługo pojawi się drugi spot reklamowy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą