„Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład” w kampanii tranu Mӧller’s (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca tran marki Mӧller’s. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład”, przygotowały firmy Grey Group Poland, Tyrka Studio, Lunapark i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład” w kampanii tranu Mӧller’s (wideo)

Reklama tranu Mӧller’s pokazuje efekty jego działania na przykładzie rodziny, w której córka naśladuje zdrowy tryb życia rodziców. Spot podkreśla, że promowany produkt jest naturalnym źródłem kwasów Omega 3 wspomagających pracę mózgu, oczu i serca oraz witaminy D poprawiającej odporność i rozwój kości. Podsumowuje to slogan: „Żyjąc zdrowo, dajesz najlepszy przykład”.

W spocie prezentowany jest zarówno tradycyjny tran w płynie, jak też kapsułki (które mogą przyjmować i dorośli, i dzieci).

 

Kreącję kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland. Spot nakręcił Wojciech Szepel, wyreżyserował Árni Olafur Ásgeirsson, wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęła się firma Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych