Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej

Marka wody Żywiec Zdrój (Danone) kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową, o czym informuje w kampanii "Z natury dla natury", prowadzonej z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej

Żywiec Zdrój już po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Wielokrotne wykorzystanie tych samych zasobów jest kluczowym elementem w procesie transformacji Polski w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zywiec-zdroj-butelka-1l-100-recykling ##

Zwiększenie poziomu zbiórki opakowań z tworzyw sztucznych, to zobowiązanie, którego marka podjęła się w 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach i konsekwentnie je realizuje.

- Podejmowane przez nas działania są niezwykle ważne dla natury ale także dla naszych konsumentów. Z jednej strony cieszą się bezpieczną, pochodzącą z naturalnych, górskich ujęć wodą źródlaną. Z drugiej strony mają pewność, że sięgając po Żywiec Zdrój wybierają odpowiedzialnego producenta wody, który dba o to, żeby równowartość plastiku wprowadzanego w obieg, trafiła z powrotem do recyklingu, a nie do środowiska. Tym samym, nasi klienci przyczyniają się do zamykania obiegu, zmniejszania emisji CO2, po prostu dbają o środowisko - mówi Klaudia Krawczyk, starszy kierownik ds. marki Żywiec Zdrój.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/obietnice-zywiec-zdroj-krzysztof-gonciarz-katarzyna-zielinska-paulina-sykut-jezyna-krzysztof-jankes-jankowski-agnieszka-wlodarczyk-gabi-drzewiecka ##

Idea „Z Natury dla Natury” będzie przekazywana za pomocą 15-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych oraz krótkich materiałów w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami.

Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) Tailor Made PR (komunikacja z mediami) oraz Labcon (współpraca z influencerami).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online