Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Września 2017
 
 
 
Juliusz Braun: Nielsen to było rozsądne rozwiązanie. Cały rynek posługiwał się tymi badaniami
 
- Można stworzyć narodowy instytut badania oglądalności i ogłosić, że 99 procent Polaków ogląda TVP, ale rynek przecież i tak nie będzie brał tego pod uwagę - tak Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych i były prezes TVP komentuje dla Wirtualnemedia.pl informację Jacka Kurskiego o tym, że telewizja publiczna pracuje nad własnymi badaniami oglądalności. więcej
 
 
Ministerstwo chce, żeby TVP dalej ograniczyła reklamy piwa. Eksperci: nadawca sam tego nie zrobi, bo sporo by stracił
 
Wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Krzysztof Michałkiewicz zwrócił się do przewodniczącego KRRiT z prośbą o ograniczenie reklam piwa w Telewizji Polskiej. Pytani przez Wirtualnemedia.pl specjaliści z domów mediowych uważają, że TVP się na to nie zdecyduje, o ile zmiana przepisów nie zmusi do tego wszystkich nadawców, m.in. dlatego że dużo spotów piwa jest obecnie emitowanych w godz. 20-23, czyli najdroższym czasie antenowym. więcej
 
 
Polski ,,Vogue" ukaże się w nakładzie 160 tys. egz. ,,Tytuł wyczekiwany"
 
Możemy oczekiwać pojawienia się na rynku pisma, które będzie oferować swoim czytelniczkom szereg doznań kulturalnych i artystycznych. „Vogue” ma szansę kreować trendy, a nie za nimi podążać. Dla reklamodawców będzie miał duży potencjał o ile zamysł i formuła pisma przyjmie się wśród czytelniczek - o potencjale polskiego „Vogue” mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl po spotkaniu z jego wydawcą Ewa Góralska, Beata Orkwiszewska i Monika Rychlica. więcej
 
 
,,Diagnoza" ma o 610 tys. widzów więcej niż ,,Top model". TVN liderem w grupie 16-49
 
Nowy serial „Diagnoza” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,96 mln widzów, o 610 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Top model”. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej stacja jest liderem. więcej
 
 
Maciej Radkiewicz nie jest już dyrektorem Biura Reklamy TVP
 
Maciej Radkiewicz nie zajmuje już stanowiska dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Funkcję tę pełnił nieco ponad rok. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP przygotowuje nowe badanie oglądalności telewizji. Jacek Kurski: Wyniki Nielsena są absurdalne, jesteśmy okradani więcej
 
Turbulencje Ryanaira - z miękkim czy twardym lądowaniem? (opinie) więcej
 
Rośnie sprzedaż ,,Gazety Polskiej" i ,,Tygodnika Powszechnego", najwięcej stracił ,,Wprost" więcej
 
Ograniczenia cookies w Safari bez znaczenia w Polsce, ale zwiastują niepokojący precedens więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Communication Junior Planner Buyer MEC
Audience Researcher Onet.pl
Account Executive Media Impact Polska
Designer/Koordynator Kreatywny TVN
REALIZATOR ŚWIATŁA TVN
OPERATOR KAMERY STUDIO TVN
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
Konsultant ds. Sprzedaży Online TVN
Konsultant ds. Sprzedaży TVN
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Graphic Designer GPD
ACCOUNT MANAGER Grupa ZPR Media
Montażysta TVN
NEW BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR ABSTRA
Key Account Manager Whites
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Juliusz Braun: Nielsen to było rozsądne rozwiązanie. Cały rynek posługiwał się tymi badaniami

- Można stworzyć narodowy instytut badania oglądalności i ogłosić, że 99 procent Polaków ogląda TVP, ale rynek przecież i tak nie będzie brał tego pod uwagę - tak Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych i były prezes TVP komentuje dla Wirtualnemedia.pl informację Jacka Kurskiego o tym, że telewizja publiczna pracuje nad własnymi badaniami oglądalności. więcej

Ministerstwo chce, żeby TVP dalej ograniczyła reklamy piwa. Eksperci: nadawca sam tego nie zrobi, bo sporo by stracił

Wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Krzysztof Michałkiewicz zwrócił się do przewodniczącego KRRiT z prośbą o ograniczenie reklam piwa w Telewizji Polskiej. Pytani przez Wirtualnemedia.pl specjaliści z domów mediowych uważają, że TVP się na to nie zdecyduje, o ile zmiana przepisów nie zmusi do tego wszystkich nadawców, m.in. dlatego że dużo spotów piwa jest obecnie emitowanych w godz. 20-23, czyli najdroższym czasie antenowym. więcej

,,Diagnoza" ma o 610 tys. widzów więcej niż ,,Top model". TVN liderem w grupie 16-49

Nowy serial „Diagnoza” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,96 mln widzów, o 610 tys. osób więcej niż pokazywany rok temu w tym paśmie „Top model”. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej stacja jest liderem. więcej

Maciej Radkiewicz nie jest już dyrektorem Biura Reklamy TVP

Maciej Radkiewicz nie zajmuje już stanowiska dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Funkcję tę pełnił nieco ponad rok. więcej

Tylko 36 proc. widzów słyszała o kanałach z MUX-8. ,,Problem niskich zasięgów technicznych"

O czterech nowych stacjach nadawanych w ramach ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej słyszało tylko 36 proc. polskich telewidzów. - Nowe stacje naziemne wciąż borykają się z problemem niskich zasięgów technicznych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Nowakowska, manager ds. komunikacji i analiz rynku w MEC. więcej

1,4 mln widzów drugiej edycji ,,The Brain. Genialny umysł". Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Drugą edycję talent-show „The Brain. Genialny umysł” ogląda średnio 1,40 mln osób, o 170 tys. widzów więcej niż piątą edycję „Hell’s Kitchen” pokazywaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu jest trzeci w rynku telewizyjnym. więcej

,,Kuba Wojewódzki" stracił 130 tys. widzów

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 936 tys. osób, o 130 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. więcej

Brexit zagrozi nadawcom telewizyjnym, ponad tysiąc stacji może zniknąć z Wielkiej Brytanii

Według firmy analitycznej Expert Media Partners (EMP) po wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej nowej licencji poza tym krajem będzie musiało szukać ponad tysiąc zagranicznych stacji telewizyjnych. Wśród zagrożonych nadawców są także ci obecni ze swoją ofertą w Polsce. więcej

Paradokumentalny serial ,,Fachowcy" w TTV

21 września 2017 roku TTV rozpocznie emisję nowego paradokumentalnego serialu „Fachowcy”. więcej

Telewizja Polsat pokaże siatkarskie Mistrzostwa Europy kobiet

W okresie od 22 września do 1 października 2017 roku odbywać się będą Mistrzostwa Europy w siatkówce kobiet, w których swój udział brać będzie również reprezentacja Polski. Sportową imprezę na żywo pokażą anteny Telewizji Polsat. więcej

TVP o wypadku samochodowym Jacka Kurskiego: auto wykonywało prawidłowy manewr, prezes nie ,,uciekł do lasu"

W poniedziałek samochód służbowy z prezesem Telewizji Polskiej Jackiem Kurskim jako pasażerem, wracając z Opola, miał niegroźny wypadek. TVP podkreśla, że wbrew informacjom „Faktu” w czasie zdarzenia auto wykonywało prawidłowy manewr, a Kurski nie oddalił się z miejsca wypadku. więcej

,,Operacja: LOT 2" w Discovery Channel

W środę, 11 października 2017 roku Discovery Channel rozpocznie emisję drugiego sezonu dokumentalnej serii „Operacja: LOT”. więcej

Serial ,,Kłamstwa" w HBO GO

W HBO GO pojawiły się dwa pierwsze odcinki nowego serialu „Kłamstwa”. Kolejne odcinki produkcji będą pojawiały się w serwisie w każdy wtorek. więcej

Otwarte okno 14 kanałów w Inea

Od 20 września 2017 roku w ramach tzw. otwartego okna wszyscy klienci Inea otrzymają dostęp do 14 kanałów, m.in. z rodziny BBC, Disney czy Canal+. więcej

,,Morderstwo na kliknięcie" w CBS Reality

We wtorek, 10 października 2017 roku CBS Reality rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „Morderstwo na kliknięcie”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Dorosz i Majchrowski tak jak Sołtys wracają do Polskiego Radia. Sobala: dobrze, że konflikt został zakończony

Polskie Radio potwierdziło, że w ramach ugód sądowych Marcin Majchrowski i Wojciech Dorosz, tak samo jak wcześniej Paweł Sołtys, wracają do pracy w firmie, z której zostali dyscyplinarnie zwolnieni pod koniec ub.r. - Dobrze, że konflikt został zakończony - komentuje Jacek Sobala, prezes Polskiego Radia. więcej

 
Były prezes Radia Olsztyn zatrzymany przez CBA. ,,Zarzuty o charakterze korupcyjnym"

Były prezes Radia Olsztyn Mariusz B., jeden z byłych członków zarządu rozgłośni Henryk Ł. oraz były prezes Zakładu Budynków Komunalnych w Olsztynie Zenon S., zostali zatrzymani przez Centralne Biuro Antykorupcyjne. Wcześniej w tej sprawie zatrzymano m.in. byłego szefa TVP w Olsztynie Jarosława K. więcej

 
Polskie Radio w ramach bojkotu produktów Maspexu zrezygnowało z soków Tarczyn

W ramach bojkotu produktów firmy Maspex Wadowice, związanego z kryzysem wizerunkowym marki Tiger, Polskie Radio zrezygnowało z zamawiania produkowanych przez tę spółkę soków Tarczyn. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ministerstwo chce, żeby TVP dalej ograniczyła reklamy piwa. Eksperci: nadawca sam tego nie zrobi, bo sporo by stracił

Wiceminister rodziny, pracy i polityki społecznej Krzysztof Michałkiewicz zwrócił się do przewodniczącego KRRiT z prośbą o ograniczenie reklam piwa w Telewizji Polskiej. Pytani przez Wirtualnemedia.pl specjaliści z domów mediowych uważają, że TVP się na to nie zdecyduje, o ile zmiana przepisów nie zmusi do tego wszystkich nadawców, m.in. dlatego że dużo spotów piwa jest obecnie emitowanych w godz. 20-23, czyli najdroższym czasie antenowym. więcej

Polski ,,Vogue" ukaże się w nakładzie 160 tys. egz. ,,Tytuł wyczekiwany"

Możemy oczekiwać pojawienia się na rynku pisma, które będzie oferować swoim czytelniczkom szereg doznań kulturalnych i artystycznych. „Vogue” ma szansę kreować trendy, a nie za nimi podążać. Dla reklamodawców będzie miał duży potencjał o ile zamysł i formuła pisma przyjmie się wśród czytelniczek - o potencjale polskiego „Vogue” mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl po spotkaniu z jego wydawcą Ewa Góralska, Beata Orkwiszewska i Monika Rychlica. więcej

Maciej Radkiewicz nie jest już dyrektorem Biura Reklamy TVP

Maciej Radkiewicz nie zajmuje już stanowiska dyrektora Biura Reklamy Telewizji Polskiej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Funkcję tę pełnił nieco ponad rok. więcej

Żubr z jabłkiem dla jeży w reklamach piwa Żubr (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), pod hasłem „Wznoszenie Żubra owocuje”. Akcję przygotowały i realizują firmy PZL, OTO Film, Platige Image, Juice, Tailor Made PR i Zenith. więcej

Alior Bank zmienia reklamy: nowa ikonka melonika, pracownicy w nowocześniejszych strojach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Alior Banku utrzymana w nieco zmienionej koncepcji kreatywnej. W pierwszej odsłonie promowana jest aplikacja mobilna, a w drugiej - reklamowane będzie Konto Jakże Osobiste. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL i Maxus. więcej

Podróż z Napoleonem po kuchni francuskiej w nowej reklamie Carrefour

W nowej reklamie Carrefoura brand hero marki - Napoleon - zaprasza w podróż po kuchni francuskiej. Za kampanię odpowiadają agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, studio Dobro, Platige Image oraz Arena Media. więcej

Krzysztof Jagieło: z Artegence do Asap&Asap Communication

Krzysztof Jagieło został nowym dyrektorem kreatywnym w agencji Asap&Asap Communication. Zastąpił Jacka Redźko, który teraz skupi się na rozwoju biznesu, pozostawiając w swoich kompetencjach zarządzanie kreacją produkcji filmowych, jako chief creative director. więcej

David Beckham zachęca do zdrowego stylu życia w reklamie AIA Group (wideo)

Grupa AIA rozpoczęła w Singapurze pierwszą kampanię z udziałem Davida Beckhama. Były piłkarz w reklamie autorstwa agencji BBDO ma zachęcać ludzi do prowadzenia zdrowego i aktywnego trybu życia. więcej

Kamil Stoch w międzynarodowej reprezentacji Team Visa na igrzyska olimpijskie Pjongczang 2018

Skoczek narciarski Kamil Stoch znalazł się w międzynarodowej reprezentacji Visa - globalnego partnera zimowych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Pjongczang 2018. Łącznie, w skład drużyny wchodzi 40 sportowców z 17 krajów. więcej

Niewidzialny człowiek w nowej reklamie Audi (wideo)

W najnowszej reklamie marki samochodów Audi w Hiszpanii zalety i technologiczne możliwości tych aut promuje niewidzialny człowiek. Autorem kreacji jest hiszpański oddział agencji DDB. więcej

Łukasz Byśkiniewicz z TVN Turbo w kampanii Renault Polska ,,True Stories"

Bohaterem nowej odsłony kampanii Renault Polska „True Stories” został dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo i kierowca rajdowy Łukasz Byśkiniewicz. Za jej przygotowanie odpowiadają Publicis, Publicis DWL, OMD i TVN Media. więcej

Plus: 50 proc. gratis do doładowania na pożegnanie lata

Sieć komórkowa Plus uruchomiła jednodniową promocję "Pożegnanie lata" dla użytkowników usług na kartę w Plusie i Plushu, w której za zasilenie konta kwotą od 30 zł do 99 zł przyznawany będzie bonus 50% do wartości doładowania. więcej

Anna Arczewska i Jan Pakuła w Attention Marketing

Do zespołu agencji Attention Marketing dołączyli Jan Pakuła jako senior attention marketing manager i Anna Arczewska, która objęła funkcję attention marketing specialist. więcej

iProspect wypromuje polisy turystyczne AXA Assistance

Agencja performance marketingowa iProspect (Dentsu Aegis Network Polska) rozpoczęła współpracę z AXA Assistance w zakresie promocji polis turystycznych oferowanych przez internet. Klienta pozyskano w drodze przetargu. więcej

Studio Buffo po rewitalizacji

Hol teatru Studio Buffo przeszedł gruntowną rewitalizację. Odpowiadają za nią firmy Advertis, Plastics Group, Muraspec i Bergmen. więcej

 
 
 
PRASA
 
Polski ,,Vogue" ukaże się w nakładzie 160 tys. egz. ,,Tytuł wyczekiwany"

Możemy oczekiwać pojawienia się na rynku pisma, które będzie oferować swoim czytelniczkom szereg doznań kulturalnych i artystycznych. „Vogue” ma szansę kreować trendy, a nie za nimi podążać. Dla reklamodawców będzie miał duży potencjał o ile zamysł i formuła pisma przyjmie się wśród czytelniczek - o potencjale polskiego „Vogue” mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl po spotkaniu z jego wydawcą Ewa Góralska, Beata Orkwiszewska i Monika Rychlica. więcej

Grupa WM łączy redakcje, ,,Gazeta Olsztyńska" bez działów dodatków i korekty, roszady wśród wydawców

Grupa WM, wydawca tytułów prasowych i serwisów internetowych dotyczących Warmii i Mazur, dołączyła do głównego newsroomu zespoły swoich pozostałych tytułów. W „Gazecie Olsztyńskiej” zlikwidowano działy dodatków i korekty, a utworzono dział informacji multimedialnych. Z firmy odeszli pełniący funkcje wydawców Marcin Kuczys i Krzysztof Kwiatkowski, a na podobne stanowiska awansowali Mateusz Przyborowski, Mirosław Wieczorek i Adam Nowiński. więcej

Hipoteka na siedzibie Agory ustanowiona na 202,5 mln zł, firma spłaciła poprzedni kredyt

W ramach zabezpieczenia spłaty przez Agorę limitu kredytowego w wysokości do 135 mln zł ustanowiona została hipoteka o wartości 202,5 mln zł. Jednocześnie firma poinformowała, że spłaciła wszystkie zobowiązania z poprzedniego wielocelowego limitu kredytowego zaciągniętego w maju 2014 roku. więcej

,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży w lipcu, ,,Tygodnik Siedlecki" stracił najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wieści z Głowna i Strykowa”, a na czele spadków uplasowało się „Tygodnik Siedlecki”. więcej

Odświeżone wydanie magazynu ,,Glamour" z trzema okładkami do wyboru

W czwartek 21 września br. w sprzedaży pojawi się odświeżone wydanie magazynu „Glamour” (Burda International Polska), z trzema okładkami do wyboru: z Kobietami Roku Glamour - Natalią Nykiel i Joanną Jędrzejczyk oraz wybraną przez czytelniczki Dziewczyną Roku Glamour, Klaudią Halz. więcej

Burda wydaje magazyn ,,Mój Zielnik" dla dzieci i młodzieży szkolnej

W piątek, 22 września nakładem wydawnictwa Burda International Poland ukaże się pierwszy numer kwartalnika „Mój Zielnik”. To album do kolekcjonowania liści, opracowany z myślą o dzieciach i młodzieży szkolnej. więcej

,,Avanti Fit&Beauty" od czwartku w kioskach. Tematem numeru biegi ekstremalne

W czwartek, 21 września, ukaże się specjalny numer miesięcznika „Avanti” (Agora) - „Fit&Beauty”. Tematem numeru będą biegi ekstremalne. Na okładkę trafiły Ilona i Milena Krawczyńskie (Siostry ADiHD), założycielki szkoły Fit and Jump. więcej

Burda powiększa dział sprzedaży digitalowej

Do zespołu sprzedaży digitalowej wydawnictwa Burda dołączyły trzy osoby. Stanowiska digital sales expert objęły Elżbieta Gmyrek-Ziętek i Ewa Świąder, a digital sales specialist - Zuzanna Mandes-Uszyńska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zalando uruchomiło w Polsce klub zakupowy Zalando Lounge, zniżki do 80 proc.

Platforma modowa Zalando wprowadziła w Polsce usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród ulubionych marek, również premium, przecenionych do 80 proc. - Nowa propozycja skierowana jest do osób kupujących impulsywnie i koncentruje się na podejściu opartym na kampaniach promocyjnych, a także na obniżonych cenach - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Suligowski, country manager Zalando Lounge Polska. więcej

Chomikuj.pl musi wyszukiwać w Google i blokować u siebie pirackie kopie filmów. ,,Wyrok nie ma oparcia w polskim prawie"

Sąd Apelacyjny w Krakowie wydał wyrok zgodnie z którym Chomikuj.pl musi przez 3 lata przeszukiwać Google i sprawdzać czy nie ma w nim odnośników prowadzących do zamieszczonych w tym serwisie pirackich kopii filmów. Konta oferujące takie pliki mają być kasowane. Orzeczenie dotyczy trzech polskich filmów, serwis wyraża wątpliwości co do wyroku. -  Jako usługodawca hostingowy nie mamy nie tylko obowiązku, ale również prawa monitorowania treści zamieszczanych przez naszych użytkowników - argumentuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Rafał Skwiot, rzecznik Chomikuj.pl. więcej

Mobilne strony w Polsce ładują się zbyt wolno, Google chce pomóc z nowym Test My Site

Według wewnętrznych testów przeprowadzonych przez Google mobilne strony polskich firm ładują się o wiele wolniej niż optymalne według ekspertów 3 sekundy. Najgorzej wypada pod tym względem branża technologiczna, najlepiej opieka medyczna, jednak żaden segment nie sprostał wymaganiom. Google chce pomóc polskim przedsiębiorcom udostępniając im ulepszone darmowe narzędzie Test My Site mierzące szybkość ładowania stron i porównujące wyniki z konkurentami. więcej

Amazon o wejściu na polski rynek: Nie komentujemy plotek

Po udostępnieniu przez Amazon polskiej aplikacji mobilnej do obsługi serwisu powróciły spekulacje o bliskim wejściu na nasz rynek jego lokalnej wersji. Jednak w korespondencji nadesłanej do redakcji Wirtualnemedia.pl Amazon nie potwierdza tych informacji. - Nowe funkcje przybliżają nas do celu, jakim jest umożliwienie klientom zakupu dowolnego produktu, na dowolnej z naszych europejskich stron, bez żadnych barier. Nie komentujemy plotek i nie dzielimy się naszymi planami na przyszłość-– ucina krótko Marzena Więckowska, rzecznik prasowy Amazona. więcej

YouTube kończy z płatnymi kanałami od wydawców, powodem ich mała popularność

Google zapowiedział, że do końca grudnia 2017 roku zlikwiduje płatne kanały na YouTube, na których nadawcy mogli pobierać miesięczne opłaty za udostępnianie wybranych treści. Przyczyną decyzji jest niezadowalająca popularność tego rozwiązania zarówno u nadawców, jak i użytkowników.   więcej

WP startuje z programem ,,Kto nami rządzi?", prowadzącym Łukasz Mężyk

Na 21 września 2017 roku WP zapowiedziała nowy program publicystyczny „Kto nami rządzi?”, w którym Łukasz Mężyk będzie mierzył się z polskimi politykami. Program będzie dostępny na żywo na stronie Wirtualnej Polski oraz w serwisach WP Opinie oraz WP TV. więcej

Onet z trzecim sezonem ,,Gwiazd Cejrowskiego", w pierwszym odcinku Michał Wiśniewski i Dominika Tajner

W czwartek, 21 września Onet rozpocznie emisję 3. sezonu programu „Gwiazdy Cejrowskiego”. Nowa seria będzie się składać z 12 odcinków, każdy z nich będzie poprzedzony rozmową z wybraną gwiazdą na platformie Facebook Live. więcej

PKP Intercity zapowiada internet w pendolino. ,,Wchodzimy w następny etap procesu montażu wifi"

PKP Intercity zapowiada, że w ciągu tygodnia lub dwóch przystąpi do zaawansowanych rozmów w sprawie montażu wifi w pociągach Pendolino - poinformował Jarosław Oniszczuk, członek zarządu PKP Intercity. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Juliusz Braun: Nielsen to było rozsądne rozwiązanie. Cały rynek posługiwał się tymi badaniami

- Można stworzyć narodowy instytut badania oglądalności i ogłosić, że 99 procent Polaków ogląda TVP, ale rynek przecież i tak nie będzie brał tego pod uwagę - tak Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych i były prezes TVP komentuje dla Wirtualnemedia.pl informację Jacka Kurskiego o tym, że telewizja publiczna pracuje nad własnymi badaniami oglądalności. więcej

Najdłużej pracują Polacy na samozatrudnieniu oraz najlepiej zarabiający

Polacy pracują średnio 45 godzin tygodniowo - wynika z badań Kantar Millward Brown dla Work Service. Najwięcej w pracy spędzają osoby zarabiające powyższej 3999 złotych oraz prowadzący własną działalność gospodarczą. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Ratnicyn odpowiada za komunikację agencji endorfina events

Krzysztof Ratnicyn objął stanowisko PR managera agencji endorfina events. Ostatnio pracował w Young & Rubicam Brand. więcej

Melting Pot Brand Consulting dla kanału internetowego Kitchen Casting

Agencja doradztwa komunikacyjnego Melting Pot Brand Consulting rozpoczęła współpracę z kanałem internetowym promującym kucharzy-amatorów Kitchen Casting. więcej

Content marketingiem NN Investment Partners TFI zajmuje się Think Kong

Agencja Think Kong odpowiada za działania content marketingowe towarzystwa funduszy inwestycyjnych NN Investment Partners TFI. więcej

Hyperbook i Hyperbook Studio nowymi klientami Galaktus PR

Do grona klientów agencji Galaktus PR dołączyli Hyperbook – producent laptopów na zamówienie oraz Hyperbook Studio, zajmujące się tworzeniem aplikacji i gir na urządzenia obsługujące virtual reality. O wyborze agencji zdecydowała zaproponowana oferta. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Uber w tarapatach? Pośrednicy w przewozach osób mają być objęci licencją, za jej brak kara 40 tys. złotych lub blokada aplikacji
Google za 330 mln dolarów przejmie produkcję smartfonów od HTC
W najbliższych latach na orbitę okołoziemską może trafić 2400 niedużych satelitów. Szansę na udział w tym rynku mają Polacy
 
 
 
GOSPODARKA
 
Hipoteka na siedzibie Agory ustanowiona na 202,5 mln zł, firma spłaciła poprzedni kredyt
Zastępcze połączenia lub odszkodowania dla pasażerów odwołanych lotów Ryanaira
Najdłużej pracują Polacy na samozatrudnieniu oraz najlepiej zarabiający
PKP Intercity zapowiada internet w pendolino. ,,Wchodzimy w następny etap procesu montażu wifi"
Zadłużenie Skarbu Państwa na koniec sierpnia 2017 r. wyniosło 936,5 mld zł
Od 1 stycznia 2018 r. kwota wolna od podatku wyniesie 8 tys. zł
Nadwyżka budżetu po sierpniu wyniosła 4,9 mld zł
Polska w czołówce pod względem transakcji w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej
W najbliższych latach na orbitę okołoziemską może trafić 2400 niedużych satelitów. Szansę na udział w tym rynku mają Polacy
Minister infrastruktury: Trzeba zachęcać Polaków do korzystania z transportu zbiorowego. To wymaga sporo inwestycji
ZUS ostrzega przed naciągaczami obliczającymi emeryturę
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Leaving the Table" - animowany Leonard Cohen
"Watchmen" - nowy serial HBO
Poznajcie świat "Blade Runner 2049"
"The After Party" - Netflix z Wizem Khalifą
Serial ,,Kłamstwa" w HBO GO
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj