5 lat współpracy Call Center z wydawnictwem Raabe

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 2003 roku mija 5 lat od nawiązania współpracy Call Center Poland SA z wydawnictwem Raabe. Telemarketing jest silnym wsparciem dla akcji mailingowych wydawnictwa. Call Center Poland SA sprzedaje w imieniu wydawnictwa poradniki skierowane do różnych grup zawodowych. Poradniki mają formę segregatora, co umożliwia stałą aktualizację zakupionych wcześniej wydań podstawowych.

Dzięki stałym kontaktom telefonicznym z klientami i wysokiej jakości oferowanych poradników, wydawnictwo osiąga bardzo dobre rezultaty ilościowe (wysoki % kontaktów telefonicznych zakończonych zakupem) i jakościowe (klient jest na bieżąco indywidualnie informowany o interesujących go publikacjach, nie traci czasu na zdobywanie informacji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"