Abonenci sieci kablowych chcą płacić za pojedyncze kanały

71 procent abonentów kablówek w USA nie chce płacić za kanały,których nie ogląda.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kolejne 82 procent jest zdania, że obecnie ponoszone przez nichkoszty w tym zakresie są za wysokie - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na dane firmy badawczej Zogby.

Abonenci sieci kablówek, którzy oglądają tylko kilka stacji zwykupionego pakietu, mają nadzieję, że pozytywnie zakończą siępodjęte przez Federalną Komisję ds. Komunikacji (FederalCommunications Commission - FCC) starania, aby dostawcy musieliudostępnić swoim odbiorcom tzw. system 'a la carte'. Umożliwiłobyto indywidualny zakup kanałów, który preferuje ponad połowabadanych, zamiast obecnie oferowanych pakietów.

Z badania Zogby wynika, że 52 procent abonentów sieci kablowychwolałoby samemu decydować, za jakie kanały płaci, w porównaniu do35 procent preferujących obecne zasady oraz 12 procentniezdecydowanych.

Operatorzy kablowi oraz stacje telewizyjne twierdzą, żewprowadzenie systemu 'a la carte' oznaczałoby brak możliwościdalszego funkcjonowania dla mniejszych i mniej znanych kanałów.Jednak 52 procent badanych stwierdziło, że taka możliwość nie jestdla nich zmartwieniem. Odmiennego zdania było 42 procentrespondentów.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach