Ad.net zmienia serwery AdOcean na BBelements

Internetowa sieć reklamowa Ad.net zmienia system serwowania reklam na stronach swoich wydawców z AdOcean na BBelements. Dzięki temu pojawią się w niej nowe formaty reklamowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

System BBelements, na który z AdOcean przechodzi sieć Ad.net, ma jej zapewnić lepsze funkcjonalności i możliwości serwowania reklamy online oraz pełen pomiar skuteczności kampanii internetowych. W oparciu o nowy adserwer zostanie poszerzona oferta sieci dotycząca reklam wideo i kontekstowych. Możliwe stanie się również targetowanie reklam na telefony komórkowe, w tym iPhone'y i smartphony z systemem Symbian.

Przejście na system BBelements to pierwszy projekt, który Ad.net realizuje wspólnie z pozyskanym niedawno inwestorem zagranicznym (więcej). Spółka zapowiada już kolejne inwestycje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator