Ad-Vice oferuje reklamy przed filmikami na o2, patrz.pl i fotka.tv

Internetowa sieć reklamowa Ad-Vice wprowadza spoty przed filmikamiodtwarzanymi przez użytkowników bezpośrednio na stronach. Ofertaobejmuje serwisy wrzuta.pl, smog.pl, patrz.pl, fotka.tv, fdb.pl imoto24.tv.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzana przez Ad-Vice oferta o nazwie GRPspot obejmuje spotyreklamowe emitowane przed właściwymi treściami video. Firmazapewnia wyświetlanie filmów reklamowych z jednego adserweraAdOcean Video oraz sprzedaż emisji w pakietach. - Nasza oferta toodpowiedź na zwiększające się zainteresowanie internautów treściamivideo oraz idący za tym wzrost popytu na ten rodzaj reklam -uzasadnia Bartosz W. Wieczorek, prezes zarządu Ad-Vice.

GRPspot obejmuje serwisy wrzuta.pl, smog.pl, patrz.pl, fotka.tv,fdb.pl i moto24.tv, odwiedzane miesięcznie przez 5,5 mlnrzeczywistych użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius, marzec2009). - Prowadzimy rozmowy z kolejnymi wydawcami, którzy chcielibywłączyć swoje strony do naszej oferty - zaznacza Wieczorek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji