Adcon rozszerza ofertę o sponsoring

Agencja Adcon wprowadza do swojej oferty sponsoring. Firma chce wten sposób świadczyć kompleksowe usługi PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozszerzeniu oferty public relations przez agencję Adcon ousługi z zakresu sponsoringu nie towarzyszą żadne zmianypersonalno-organizacyjne w firmie.Agencja uzasadnia, że uzupełnia w ten sposób swoją ofertę, dziękiczemu może zapewniać klientom kompleksową obsługę PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska