Amazon w świątecznej kampanii odpowiada o życzliwości. Spot opowiada historię młodej kobiety, która nawiązuje nową przyjaźń z sąsiadem, próbując jednocześnie wrócić do normalnego życia po trudnym, pandemicznym okresie. Wraca na stacjonarne studia, jeździ metrem, wychodzi z przyjaciółmi na miasto i na imprezę - stara się żyć jak przed pandemią. Codzienność jest dla niej jednak dosyć przytłaczająca.
W tych trudnych momentach pomaga jej sąsiadka starsza kobieta postanawia wysłać dziewczynie prezent przez Amazona, co tworzy między nimi nieoczekiwaną więź.
Muzycznym tłem jest singiel Adele "Hold On," z jej nowej płyty "30". W zeszłym miesiącu wokalista wróciła z hitem "Easy On Me".

Pokazując wartość życzliwości ponad wszelkie prezenty materialne, kampania podkreśla, że to właśnie ludzie wokół nas sprawiają, że Święta Bożego Narodzenia są naprawdę wyjątkowe.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/john-lewis-partners-swiateczna-reklama-unexpected-guest ##
Życzliwość przesłaniem reklamy Amazona
- Ostatnie 18 miesięcy było trudne dla ludzi na całym świecie, w tym wielu młodych dorosłych. Nasz wspólny czas nie może być traktowany jako coś oczywistego. Dlatego w tym roku, choć świat nie wróci jeszcze do normalności, okazje do okazywania życzliwości i nawiązywania kontaktów nabierają nowego znaczenia - komentuje Ed Smith, odpowiedzialny za marketing Amazona.
Kreację przygotowała londyńska agencja Lucky Generals.
W ubiegłym roku hasłem świątecznej reklamy Amazona było „The show must go on". Była to historia młodej tancerki, której duch i wytrwałość triumfują w wyzwaniach 2020 roku. Wszystko przy niewielkiej pomocy jej rodziny i społeczności.











