Advanced Public Relations dla Factory

Agencja Advanced Public Relations prowadzi działania PR dla centrum sklepów fabrycznych FACTORY

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma Neinver Polska, developer i zarządca centrum FACTORY w Ursusie, zdecydowała się powierzyć opracowanie programu PR i jego realizację agencji Advanced Public Relations (APR). Zakres zadań APR obejmuje zarówno działania dla FACTORY, jak i dla Neinver Polska. Głównym celem działań PR prowadzonych dla FACTORY jest wzmocnienie świadomości marki wśród polskich konsumentów ze szczególnym uwzględnieniem koncepcji centrum typu outlet. Agencja APR jest odpowiedzialna za media relations, działania promocyjne wśród konsumentów oraz organizację wydarzeń specjalnych.

"Praca dla FACTORY w Polsce jest poważnym wyzwaniem. Podejmowane przez nasz działania koncentrują się głównie na komunikacji medialnej - mówi Anna Kniaginin-Ciszewska, Dyrektor Generalny Advanced Public Relations. Nasz zespół w oparciu o dogłębne zrozumienie celów i strategii rynkowej FACTORY, opracował program, który pomoże w jeszcze lepszym opowiedzeniu historii centrum i w nadaniu działalności właściwego tempa." - dodaje Anna Kniaginin-Ciszewska.

Dla Neinver Polska APR będzie realizował działania koncentrujące się na PR korporacyjnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"