Zespół agencji more odpowiada za planowanie i realizację działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, przygotowywanie materiałów prasowych, doradztwo strategiczne oraz wsparcie w kampaniach edukacyjnych i społecznych prowadzonych przez Fundację.
Celem działań jest zwiększenie jej rozpoznawalności, wzmocnienie wizerunku i ułatwienie dotarcia do nowych partnerów. Działania prowadzone są pro bono.
More i Zaczytani.org
– Od samego początku przyświeca nam idea, by nasza praca w obszarze PR-u nie ograniczała się wyłącznie do biznesu. Chcemy angażować się w projekty, które niosą wartość społeczną i mają realny wpływ na życie ludzi. Fundacja Zaczytani.org od lat pokazuje, że książki mogą być narzędziem zmiany, rozwijają wyobraźnię, edukują i dają wsparcie emocjonalne. Jesteśmy dumni, że możemy pomóc nagłaśniać jej działania i sprawić, że dotrą one do jeszcze szerszego grona odbiorców – przekazał mediom Jakub Zajdel, CEO agencji more.

Czytaj także: Szef marketingu odchodzi z Rits
Fundacja Zaczytani.org wykorzystuje narrację, biblioterapię i bajkoterapię, aby wspierać rozwój emocjonalny dzieci i dorosłych, wzmacniać ich odporność psychiczną oraz pomagać im lepiej rozumieć siebie i innych. Fundację wspierają gwiazdy filmu, muzyki i sportu, m.in. Grzegorz Krychowiak i Małgorzata Socha.











