Agencja Schulz dla Radia Kraków

Schulz rozpoczął kolejną kampanię billboardową dla Radia Kraków. Ponownie, na bazie strategii wyrażającej się w haśle: 'Radio prawdziwych ludzi'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Billboard przedstawia dwóch mężczyzn grających w szachy na bulwarach nad Wisłą.

Jeden z nich jest księdzem. Druga osoba to tajemniczy czarnoskóry mężczyzna. Możemy domniemywać, że drugi jest koszykarzem lub muzykiem. W każdym razie człowiekiem z innego świata.

Obydwoje spotykają się podczas gry , dokładnie tak jak różne kultury, różne punkty widzenia spotykają się w Radio Kraków. Temu spotkaniu towarzyszy zaskakujące hasło „ZbudĄ się mózgu”

„Tym razem pokusiliśmy się o dodanie elementu ‘ludzkiego’ do strategii kreatywnej, którą opracowaliśmy niedawno dla Radia Kraków: ‘nie-plastikowej’ stacji, która ‘budzi’  emocje i umysły prawdziwych ludzi, unikając anonimowych, mało oryginalnych treści” – mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny Schulza. Radio Kraków jest tyglem kulturowym, miejscem poszanowania innego punktu widzenia i filozofii dialogu. Kraków zawsze był miejscem twórczym, w którym ścierały się różne poglądy. Nasz przekaz reklamowy tym razem jest otwarty i pozostawia odbiorcy pole do interpretacji. Jego zadaniem jest pobudzić, uruchomić Wyobraźnię. Radio publiczne takie jak Radio Kraków nie jest tylko medium społecznej komunikacji. Radio - to przecież  sztuka Wyobraźni.”

Kampania będzie realizowana w kwietniu i maju. Agencja Schulz jest również odpowiedzialna za zakup mediów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"