Agora wprowadza nową kolekcję w 'Gazecie Wyborczej'

31 maja ukaże się pierwszy z szesnastu tomów nowej kolekcji wydawanej przez Agorę z cyklu 'Biblioteka Gazety Wyborczej'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwszy tom, w nakładzie 300 tys. egzemplarzy,  ukaże się wraz ze specjalnym dodatkiem do „Gazety Wyborczej” w cenie 2,50 zł, w którym znajdzie się duża porcja rebusów, krzyżówek, quizów, łamigłówek i sudoku, poinformowała w poniedziałkowym komunikacie Agora, wydawca „GW”.

Kolejne tomy będzie można kupić w każdą środę z „Gazetą Wyborczą" w cenie 19,90 zł + cena „Gazety Wyborczej”.

Nowa seria Biblioteki „Gazety Wyborczej”  to encyklopedia. 5000 haseł, ponad 1000 stron, 12 000 kolorowych fotografii i ilustracji wybranych i opracowanych przez zespół ekspertów i konsultantów tak, by stanowiły przystępne kompendium wiedzy z różnorodnych dziedzin.

Wiedza zawarta w Encyklopedii jest łatwo dostępna. Hasła opatrzone są dużą liczbą odsyłaczy, dzięki czemu wzajemnie się uzupełniają. W ostatnim tomie znajduje się obszerny indeks obejmujący nazwiska, nazwy własne i wydarzenia oraz wykaz nazw geograficznych, który pomaga odnaleźć właściwe miejsce na kolorowych mapach - czytamy w komunikacie.

Wydawcą kolekcji jest Mediasat Poland Sp. z o.o.

Seria jest promowana w telewizji (TVP1 i 2, TVN  i TVN24, TVN Style, Discovery, Animal), w radiu (Radio Zet, RMF FM, PRIII oraz  radiostacje Agory), w prasie („Gazeta Wyborcza” wraz z dodatkami, „Metro”), w internecie (Gazeta.pl).  Od 1 czerwca br. rozpocznie się  kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS) .

Kreację przygotowała agencja DDB,  za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

W 2005 roku przychody Agory ze sprzedaży kolekcji wydawniczych wyniosły 181 mln zł, a zysk operacyjny z tego rodzaju przedsięwzięć wyniósł 22 mln zł. W zeszłym roku Agora prowadziła łącznie siedem kolekcji (sześć z nich wystartowało w 2005 r.).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela