Obecnie adres Gazetapraca.pl przekierowuje na Goldenline.pl.
W ostatnich latach Gazetapraca.pl notowała niewielką odwiedzalność - według badania Gemius/PBI w sierpniu 2018 roku miała 172,8 tys. użytkowników i 354,9 tys. odsłon, a w styczniu br. już tylko 71,4 tys. użytkowników. Dla porównania, w styczniu 2013 roku zanotowała 1,27 mln odwiedzających i 21,09 mln odsłon, a w styczniu 2015 roku - 1,13 mln użytkowników i 8,75 mln odsłon.
Pod marką Gazetapraca.pl w latach 2011-2016 w poniedziałkowych wydaniach „Gazety Wyborczej” ukazywał się dodatek z ogłoszeniami o pracy, wcześniej zatytułowany po prostu „Praca”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gowork-i-olx-pl-na-czele-serwisow-o-pracy-mocno-w-gore-praca-pl-jooble-i-indeed-top10,7170772656208001a ##
Odpisy Agory dot. wyników Goldenline
W styczniu br. Agora dokonała odpisu aktualizującego wartość aktywów jej spółki zależnej Goldenline do ich szacowanej wartości odzyskiwalnej. Podano, że w konsekwencji wynik netto Agory w czwartym kwartale ub.r. w ujęciu jednostkowym zmaleje o ok. 11,2 mln zł, a w ujęciu skonsolidowanym o ok. 6,5 mln zł.

Natomiast w lutym ub.r. Agora dokonała innego odpisu dotyczącego Goldenline, w związku z nim jednostkowy wynik netto Agory w czwartym kwartale 2018 roku zmalał o ok. 9 mln zł, a w wynik netto całej grupy kapitałowej Agora - o 5,6 mln zł.
Agora pod koniec 2011 roku za 36 proc. udziałów Goldenline zapłaciła 11,52 mln zł, a na początku 2016 roku za 8,48 mln zł przejęła dalsze 53 proc. udziałów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-program-motywacyjny-dla-kierownictwa-z-1-9-mln-akcji-zalezny-od-zysku-dywidend-i-kursu-akcji,7170743529129601a ##
W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa Agora w ujęciu skonsolidowanym zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 13,3 proc. do 293,3 mln zł oraz 3,1 mln zł straty netto. Mocno wzrosły przychody firmy z kin Helios, AMS prasy i Next Film, a duży spadek nastąpił w pionie poligraficznym.

Segment internetowy Agory w pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotował wzrost przychodów o 6,2 proc. do 134,3 mln zł oraz spadek zysku EBITDA z 16,3 do 15 mln zł. Strony i aplikacje internetowe firmy w styczniu br. miały 16,67 mln użytkowników, 606 mln odsłon oraz 7 minut i 57 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego (według badania Gemius/PBI).
Z końcem ub.r. z Agorą pożegnał się szef pionu internetowego Paweł Wujec (w lutym został prezesem firmy marketingu internetowego K2), jego obowiązki przejęli Jakub Bojan i Barbara Rudnicka.











