Diamond Estates, dystrybutor regionalnego wina i alkoholi, wynająłAgencję Word of Mouth z Toronto, aby ta koordynowała działania PR towarzyszące wprowadzeniu Hpnotiq w najludniejszej prowincji Kanady- Ontario.
Hpnotiq jest napojem alkoholowym produkowanym przez Heaven Hill Distilleries z Kentucky. To mieszanka potrójnie destylowanej wódki, soku owocowego i koniaku. Alkohol był wielokrotnie prezentowany na uroczystościach wręczenia Oskarów i nagród Grammy, podczas Tygodnia Mody w Nowym Jorku i Los Angeles, a także podczas wręczania Country Music Awards.Agencja Word of Mouth planuje wykorzystać w kampanii sukces odniesiony przez Hpnotiq w USA, poprzez publikację zdjęć różnych osobistościze świata muzyki, filmu i sportu trzymających butelkę tego alkoholu. - Wiele gwiazd było widzianych z Hpnotiq w ręku - powiedział Seth Feller, dyrektor Agencji - Wprowadzenie nowej marki alkoholu na kanadyjski rynekto wielkie wyzwanie, ale od kiedy nasza kultura także opiera się na mediach, istnieje wiele możliwości - dodał.Word of Mouth zaangażuje przy tym projekcie trzech swoich pracowników. Początkowo, celem działań PR będzie Zbudowanie świadomości markiw wydawnictwach branżowych, konsumenckich, magazynach mody oraz magazynach przeznaczonych dla klasy wyższej.W Stanach, producent Hpnotiq prowadził własne działania PR. Kierował nimi Larry Kass - dyrektor ds. komunikacji firmy. Sporadycznie pomagała mu również Agencja The Ward Group.Źródło: PRWeek - piar.pl












