Allegro Marką Godną Zaufania

Serwis Allegro otrzymał najwyższe wyróżnienia w 13 edycji największego europejskiego reprezentatywnego badania konsumenckiego European Trusted Brand 2013. Allegro zostało wybrane przez konsumentów Marką Godną Zaufania w kategorii Firma Internetowa i otrzymało dwie nagrody, Złote oraz Kryształowe Godło.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Reader’s Digest już od 13 lat przeprowadza badanie Europejskie Marki Godne Zaufania (European Trusted Brands), prosząc ankietowanych o wymienienie produktów konkretnych marek, do których mają największe zaufanie, cenią ich jakość i poleciliby je innym. W badaniu wzięli udział respondenci z 12 krajów: Belgii, Czech, Finlandii, Francji, Holandii, Niemiec, Polski, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii, Szwajcarii. W sumie 18 314 osób. W Polsce badanie przeprowadzono drogą e-mailową. Próba przyjęta w polskim sondażu − w sumie 1049 osób − była reprezentatywna pod względem demograficznym (płeć oraz wiek). Najliczniejszą grupę wiekową wśród polskich respondentów stanowiły osoby w wieku 30-39 lat (niecałe 30 proc.) oraz 50-59 lat (niecałe 30 proc.). Dość liczną grupę stanowili respondenci w wieku 40-49 lat (prawie 20 proc.), 19-30 lat (14 proc.) oraz 60-69 lat (12 proc.).

Podczas badania European Trusted Brands 2013 przyznawane są dwie równorzędne nagrody. Złote Godła otrzymują marki, które otrzymały najwięcej spontanicznie oddanych głosów w swojej kategorii. Kryształowe Godła wędrują natomiast do marek, które zostały przez konsumentów najwyżej ocenione według 5 kryteriów: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i społeczna odpowiedzialność.

Internauci obdarzyli Allegro zaufaniem i przyznali marce obie nagrody - Złote Godło, za największą liczbę otrzymanych głosów, oraz Kryształowe Godło, związane z oceną jakościową respondentów. W spontanicznych odpowiedziach badanych Allegro zostało najwyżej ocenioną marka według pięciu kryteriów jakościowych, uzyskując najwyższy sumaryczny wynik w swojej kategorii – 22,48  pkt. (na możliwe 25 pkt.).

Więcej o badaniu European Trusted Brand 2013 i pozostałych laureatach na stronie www.markigodnezaufania.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele