ALUPROF partnerem w programie Dom Bezpieczny

ALUPROF wspiera ogólnopolski program Dom Bezpieczny, którego celem jest zbudowanie świadomości społecznej w zakresie bezpiecznego użytkowania domów i mieszkań. Inicjatywa ma pokazać jak w prosty sposób zabezpieczyć się przed fundamentalnymi zagrożeniami: pożaru, zalania czy włamania. Dom Bezpieczny to ogólnopolska akcja podjęta przez Ogólnopolskie Zrzeszenie Dystrybutorów i Montażystów Stolarki, Centrum Informacji Branżowej oraz podmioty z branży budowlanej. Program wystartował 25 stycznia br. – To jednocześnie koalicja instytucji i firm, dla których kwestia bezpieczeństwa jest szczególnie istotna. Wykorzystanie bezpiecznych rozwiązań takich jak systemy aluminiowe ze zwiększoną odpornością zabudowy na włamanie, ogranicza strach przed przestępczością i podnosi komfort użytkowania mieszkania – mówi Bożena Ryszka, Marketing Manager w ALUPROF. Wszystkie firmy, które wspierają działalność Domu Bezpiecznego zapewniają ze swojej strony najlepszych doradców, ekspertów i technologów. Idea wzrostu poczucia bezpieczeństwa w społeczeństwie, usystematyzowanie wiedzy oraz przekazywanie obiektywnej i kompletnej opinii na temat wszelkich zabezpieczeń jest zagadnieniem stale aktualnym i ważnym. Celem programu Bezpieczny Dom jest edukacja Polaków właśnie w tym zakresie. Inicjatywa ma nauczyć jak identyfikować i neutralizować potencjalne zagrożenie we własnym otoczeniu. Program potrwa przez kolejne trzy sezony. Po więcej informacji zapraszamy na stronę: http://www.aluprof.eu/ Aluprof PRESS BOX

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?