Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich

Jovan Protić, prezes IAA Polska wraz z zarządem zaprezentowali plany organizacji na najbliższy rok. Obok kontynuacji obecnych inicjatyw stowarzyszenie chce zorganizować więcej szkoleń i spotkań z C-levem managementem.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ambitne plany IAA Polska na kolejny rok. Więcej szkoleń i spotkań eksperckich
Jovan Protić, szef IAA Polska

Misją i celem IAA Polska jest nieustannie wspieranie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej w Polsce poprzez łączenie mediów, platform i reklamodawców - mówił podczas prezentacji na inauguracyjnej edycji IAA Power Connect Jovan Protić, prezes organizacji.

Menadżer wskazał sześć celów IAA Polska:

• inspirować i prezentować trendy

• łączyć i wywierać wpływ w interesie członków

• przyspieszać rozwój branszy

• edukować i podnosić kompetencje

• doceniać i nagradzać

• standardyzować i reprezentować

IAA Polska planuje nowe cykle, będą też kontynuacje

IAA Polska przygotowuje kolejną edycję Marketing Masterminds, programu wspierania młodych liderów branży marketingu.

W nowej edycji szansę na rozwój kompetencji otrzyma aż 24 uczestniczek i uczestników.

zapowiada prezes IAA Polska 

Kontynuację będą miały IAA Power Hour i IAA Power Podcast, które mają być teraz współtworzone przez członków organizacji. - Chcielibyśmy, żebyście w przyszłości wy mogli prowadzić te podcasty, a my wam damy całą infrastrukturę i visibility naszej sieci - mówił Protić.

IAA Polska planuje już kolejną edycję konkursu Dobrostars, nagradzającego dobre praktyki, które miały na celu poprawienie dobrostanu, wellbeingu pracowników, zarówno w sensie fizycznym, jak i jak i psychicznym.

Kluczowym elementem nowej strategii organizacji jest powołanie IAA Expert Councils - rad sektorowych, które mają wykorzystać wiedzę członków w takich obszarach, jak przejrzystość audytów mediowych, współpraca z bigtechami, retail media, etyka sztucznej inteligencji oraz regulacje prawne w branży komunikacji marketingowej. IAA Expert Councils będą też organizować debaty, zamknięte spotkania robocze oraz publikować własne raporty.

Nowością będą IAA Power Connect - cykliczna seria spotkań z inspirującymi gośćmi, merytorycznymi power speechami oraz networkingiem.

W ramach działań edukacyjnych i networkingowych zapowiedziano także powołanie IAA Academy, jednostki szkoleniowej współtworzonej ze środowiskiem akademickim.

Jeszcze bardziej kameralną formułę będą miały spotkania CEO/CMO Mixer. Ich gośćmi będą szefowie firm, którzy będą rozmawiali o roli i randze marketingu o CMO w biznesie.

Kolejna inicjatywa to IAA Toolkit - zestaw narzędzi branżowych oraz zaangażowanie w inicjatywy związane z odpowiedzialnością społeczną, w tym wsparcie dla projektu Adnet Zero Poland, dotyczącego śladu węglowego w reklamie. Toolkit to coroczna publikacja obejmująca 5 kluczowych trendów marketingowych, z case’ami i rekomendowanymi narzędziami.

CXO Study Tours - cykl wyjazdów edukacyjno-networkingowych, podczas których uczestnicy wspólnie odwiedzą inspirujące firmy, agencje marketingowe czy mediowe.

Własna nagroda IAA Polska

IAA planuje także od 2026 roku wręczać własne nagrody branżowe. - Jesteśmy chyba jedyną organizacją branżową, która nie ma w pewnym sensie własnej nagrody. Myślimy, że mamy na nią naprawdę bardzo fajny pomysł - zapowiedział Jovan Protić.

Wszystkie te działania mają na celu podnoszenie kompetencji członków i zwiększenie ich wpływu na kształtowanie rynku - wynika z zapowiedzi zarządu IAA Polska.

Będzie kampania o higienie cyfrowej

Jovan Protić zdradził także, że koalicja mediów (m.in. RASP, Agora) we współpracy z agencją Havas Play pracują nad szeroką kampanią społeczną poświęconą higienie cyfrowej.

Akcja kierowana będzie najpierw do rodziców, którzy nadużywają technologii cyfrowych kosztem czasu poświęcanego dzieciom. Na potrzeby kampanii przygotowano spoty, w kolejnych krokach mają pojawić się działania edukacyjne. W akcję ma być zaangażowana część członków IAA Polska. Jak się dowiadujemy, ma nie być wśród nich bigtechów.

- Widzimy, że na internecie istnieje ogromny problem niekontrolowanej dystrybucji treści, którym czy można ufać. Drugi taki problem jest taki, że spędzamy za dużo czasu na mediach społecznościowych. Nasze dzieci mają dostęp do treści, do których nie powinny. Musimy podnieść świadomość (społeczną problemu - przyp.) Jest to ważne dla nas wszystkich, dla naszych dzieci - wyjaśnia Jovan Protić.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia