Amerykańscy marketerzy wydadzą na reklamy w podcastach prawie miliard dolarów

Wydatki reklamowe na podcasty w USA wyniosą w przyszłym roku 960 mld dolarów, a w 2022 roku miliard dolarów - szacuje agencja Magna Global (grupa IPG Mediabrands).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Z szacunków agencji mediowej Magna Global wynika, że w ciągu ostatnich pięciu lat w USA podwoił się średni miesięczny czas słuchania podcastów.  W ciągu kolejnych pięciu zasięg tego medium wyniesie już 50 proc. populacji Stanów Zjednoczonych. Do 2023 roku przynajmniej jednej digitalowej audycji będzie słuchać 97 mln Amerykanów.

Z prognoz Magna Global wynika, że tempo wzrostu rynku podcastów w USA będzie utrzymywało się na dwucyfrowym poziomie ok. 11 proc. rocznie.

- Inteligentne głośniki i asystenci głosowi są coraz bardziej wszechobecne, stąd też łatwiej słuchać podcastów - ocenia Michelle Bovee, manager market intelligence w agencji Magna.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/apple-zainwestuje-we-wlasne-podcasty-prowadzi-rozmowy-z-producentami-i-tworcami-to-reakcja-na-zmiany-rynkowe5 ##

Reklama w podcastach będzie rosła

Zdaniem ekspertów Magna, do 2022 roku nakłady reklamowe na podcasty będą stanowiły 8,2 proc. wartego 16,2 mld dolarów rynku reklam audio (w tym roku to 3 proc.). Coraz więcej podcastów będzie poświęconych obszarom takim jak wiadomości, polityka, społeczeństwo i kultura. Słuchacze będą szukali przede wszystkim krótkich formatów, o długości do 15 minut, oceniają eksperci Magna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji