Analytics and Insight zamiast MEC MediaLab

Dział badawczy MEC MediaLab zmienia nazwę na Analytics and Insight. Wynika to ze stopniowego poszerzenia jego kompetencji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rebranding MEC MediaLab, działu badawczego domu mediowego MEC, na Analytics and Insight ma odzwierciedlać poszerzenie kompetencji tej struktury i zmianę jej pozycjonowania. MEC MediaLab pomaga obecnie firmom w zarządzaniu i integracji danych przy planowaniu komunikacji, a także wyszukuje trendy i insighty. Struktura nie funkcjonuje w MEC jako osobny dział, tylko przenika się i ściśle współpracuje z MEC Interaction, MEC Access oraz zespołami klienckimi firmy. Rebranding i repozycjonowanie MEC MediaLab obejmuje wszystkie biura MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style