Anna Białkowska awansowała w Sataku

Anna Białkowska objęła stanowisko agency sales directora w Sataku, sieci reklamy video i rich media (należy do Grupy Sarigato). Awansowała po ponad trzech latach pracy w tej firmie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Białkowska awansowała w Sataku
Anna Białkowska

Anna Białkowska w Grupie Sarigato, do którego należy Sataku pracuje od 2014 roku. Dotychczas była tu senior agency account managerem. Po awansie na stanowisko agency sales directora odpowiada za strategię sprzedażową Sataku, w tym nowej oferty mobile i długofalowe działania podejmowane z domami mediowymi, agencjami oraz klientami bezpośrednimi.

Z branżą marketingową jest związana od ponad 10 lat. Do Grupy Sarigato przeszła z agencji Walk, gdzie pełniła funkcję senior project managera. Poprzednio odpowiadała za sprzedaż i akcje specjalne w sieci Społeczności.pl.

Do Grupy Sarigato należą, oprócz Sataku, agencja performance marketingu Sarigato, agencja marketingu wyłącznie B2B - Yintaro oraz Fundacja Sarigato - organizator akcji KarmimyPsiaki.pl i Szkola30.pl.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji