Anna Gruszka od 2014 r. odpowiada za strategię digital sieci domów mediowych grupy IPG Mediabrands. Jednocześnie kieruje Reprise Media, jednostką dedykowaną precyzyjnemu marketingowi efektywnościowemu. Wcześniej pracowała jako managing i strategic director w agencji Codemedia oraz digital manager w domu mediowym Havas Media, w którym odpowiadała za otwarcie i przeszkolenie zespołów kilku dywizji digitalowych w CEE. Jest absolwentką UW i PAN z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych. Wielokrotna laureatka konkursów MIXX Awards.
Sławomir Stępniewski pełni funkcję CEO grupy Dentsu Aegis Network Polska, jest również odpowiedzialny za wsparcie procesów innowacyjnych oraz akwizycyjnych w regionie NCE. W latach 2014-2017 odpowiadał za region CEE, w którego skład wchodzą Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i Bułgaria. W 1996 r. powołał do życia agencję interaktywną Hypermedia, która w 2005 r. stała się częścią globalnej sieci interaktywnej Isobar należącej do Aegis Media. Trzy lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 r. został mianowany CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Aegis Network.












