Aplikacje mobilne Pracuj.pl reklamowane na przystankach

Ruszyła kampania reklamująca aplikacje mobilne portalu Pracuj.pl. Akcję - realizowaną na warszawskich przystankach i za pomocą geotargetowanych SMS-ów - przygotowała Grupa K2.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania promuje aplikacje mobilne Pracuj.pl dostępne na platformy iOS, Android i Windows Phone. Celem działań jest wyrobienie wśród użytkowników portalu nawyku poszukiwania pracy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.

W ramach akcji na 10 przystankach autobusowych i tramwajowych w Warszawie udostępniono możliwość skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi w celu pobrania aplikacji. Na kolejnych 100 przystankach można to zrobić przy pomocy QR kodu umieszczonego na citylightach.

grafika

Ponadto prowadzona jest geotargetowana kampania SMS-owa w centrach biznesowych w Warszawie i we Wrocławiu. Osoby, które znajdą się na ich terenie, automatycznie otrzymają powiadomienie zachęcające do skorzystania z aplikacji mobilnej Pracuj.pl.

grafika

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada Grupa K2. To wspólna realizacja zespołu K2 i K2 Media.

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max